Even voorstellen

Ik ben Marchel en nieuw op dit forum.
Na 4 jaar zeer tevreden in een Seat Tarraco gereden te hebben was het tijd voor een nieuwe lease en wilde ik graag PHEV gaan rijden, mits het elektrisch bereik voldoende zou zijn voor enkele reis woon-/werk (zo'n 80km). Vol elektrisch zie ik nog niet zitten vanwege prijs (bijtelling is een bitch, ook al koop je er privé nog niet de helft voor wat ik mij goed realiseer) en ik onderweg naar bestemmingen in Europa nog te vaak op een uurtje of wat rijden van Nederland de volgepakte snellaadstations zie. Wellicht de volgende auto.

De keuze is nu gevallen op de Kodiaq PHEV Business Edition Bronx Gold (of babypoep bruin, het is maar hoe je het wil noemen), standaard 18"velgen, Light & View Pakket (een must voor deze auto! werkt zo fijn), Chroom pakket, Akoestisch pakket, Loft interieur, Winter pakket (helaas zonder warmtewerende en verwarmbare voorruit), Comfort pakket, Bagage pakket, Familie pakket, Trekhaak met trailer assist en parkeer pakket. Helaas geen DCC, dit kwam pas na bestelling beschikbaar in NL

Bovenaan Onderaan