Even voorstellen !!

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Manuel woonachtig in Lelystad en sinds vorig jaar December in het bezit een Octavia 1.6TDI 81 kW 2016.
De auto was verlaagd, maar heb hem weer op de normale rijhoogte gezet.
Afgelopen jaar hebben we er al met veel rijgenot er 30.000 Km bij opgezet.

Maar bij aankomst op het caravan depot in Porec Kroatie kwamen we er achter dat onze caravan met ALKO antislingerkoppeling niet paste op de vaste Brink trekhaak :banghead: dit ivm maar 2 vingers ruimte tussen de kogel en de bumper, maar gelukkig was de eigenaar van het depot zo vriendelijk om onze caravan naar de camping te brengen en weer op te halen:yeehaa:

Nu las ik hier op het forum dat dit wel een bekend probleem is geweest bij het uitleveren van de Octavia's 3 met vaste Brink trekhaak.

SKODA VERKLEIND.jpeg

Ik ben wel nieuwsgierig welke trekhaak er op de auto zit. Onlangs een Octavia gekocht en er een trekhaak op laten zetten. Onze caravan er nog niet aangehangen, maar als ik dit verhaal lees... dan gok ik maar dat het bij ons in het voorjaar geen peobleem oplevert.

Heeft u meer foto's en of maten van de trekhaak/caravan?

ik had het rode beschermrubber er even afgehaald ,maar dat bood nog te weing ruimte als je al een kleine bocht nam. IMG_0764.jpeg

Bijlagen

• IMG_0333.jpeg
    IMG_0333.jpeg
    2 MB · Weergaven: 8
  • 81940486-B234-4E43-ABE0-F995A6618BDF.jpeg
    81940486-B234-4E43-ABE0-F995A6618BDF.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 8

hemi24

Forumguru
Wel raar, ditzelfde is hier al eens eerder voorbij gekomen:

Uiteindelijk was daar de oplossing dat het typ haak geplaatst werd waar jij nu problemen mee hebt…

Bovenaan Onderaan