Even voorstellen

Beste Skoda-liefhebbers,

Mijn naam is Hakan, ik ben 38 jaar oud en woon in het mooie Schiedam. Ik ben de trotse vader van twee kinderen, een jongen en een meisje, die elke dag voor avontuur zorgen!

Mijn autoverhaal begon vlak na het behalen van mijn rijbewijs met een Suzuki Alto. Een kleine, fijne auto waar ik destijds ontzettend van heb genoten. In 2010 besloot ik een stapje groter te gaan en kocht ik een Audi A6 2.0 Diesel uit 2005. Wat een geweldige wagen; hij bracht me overal met comfort en stijl.

In 2016 maakte ik kennis met Skoda. Mijn eerste was een Fabia Station 1.4 benzine uit 2005. In 2017 heb ik een onvergetelijke reis naar Turkije gemaakt met deze auto, waarbij ik in totaal 11.000 km heb afgelegd (heen, terug én binnen Turkije). Terwijl veel andere auto's onderweg met pech stonden, bleef mijn Fabia me trouw zonder ook maar één probleem. Helaas kwam er een einde aan ons avontuur toen een vrachtwagen hem ramde terwijl hij geparkeerd stond. Het was een pijnlijk afscheid van een betrouwbare kameraad.

Na mijn Fabia heb ik een tijdje in een Opel Astra 1.6 8V benzine uit 2001 gereden, een auto die ik van mijn vader heb gekregen. Wat een onverwoestbare bak! Met een km-stand van 335.000 op de teller tijdens verkoop, heeft hij me zonder problemen door de jaren heen geholpen.

Sinds december 2024 ben ik de trotse eigenaar van een Skoda Superb 1.5 TSI ACT Business Edition automaat uit 2019. Wat een fantastische wagen! Hij biedt niet alleen ultiem comfort, maar ook meer dan genoeg ruimte, wat met twee kleine kinderen een absolute must is. Maxi-cosi, kinderstoeltje, kinderwagen – het past allemaal met gemak! Het is een genot om in te rijden, en ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben, zonder ongelukken uiteraard.

Ik kijk ernaar uit om meer te leren van jullie ervaringen, verhalen en tips. Skoda heeft me nooit in de steek gelaten, en ik ben benieuwd naar wat deze community allemaal te bieden heeft.

Groetjes,

Hakan

Bijlagen

• 20170408_155225.jpg
    20170408_155225.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 28
  • AudiA62005.jpg
    AudiA62005.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 28
  • SkodaSuperB2019.jpg
    SkodaSuperB2019.jpg
    609,5 KB · Weergaven: 28

SuperBeeb

Forumguru
Welkom hier, en leuk die uitgebreide introductie :thumbsup:
Wat een gevarieerd autoverleden: van Alto naar A6 (alto kon achterin) dan van Fabia naar Astra, en nu een hele mooie Superb!

Eltjo

Forumguru
Welkom! Veel plezier met je Superb.
Ja dat viel meteen ook al op, een autoverleden sterk variërend in grootte en motorisatie.
Dat van mij is dat maar saai; blauwe en rode 626, 3x groene station, avatar S2 waarvan 3x LPG, 3 x diesel.
Begin jaren '90 met mijn 1.98 mtr 200 km op de achterbank van een Alto doorgebracht, samen met medebankzitter en reistas in het midden als arm legger.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de mooie berichten.

Elke aankoop en verkoop van de auto's die ik heb gehad, heeft een eigen verhaal, iets wat velen waarschijnlijk zullen herkennen. Er zijn echter te veel verhalen om ze hier allemaal te delen.

Bovenaan Onderaan