Even voorstellen.

Hallo,

Ik ben Tim. 31 jaar. En kom uit de Lopikerwaard. Ik ben vrachtwagenchauffeur bij het bedrijf van mijn vader. En werk daar samen met moeder en broertje.

Mijn huidige auto is een Skoda Fabia Combi uit 2015 en heb deze al 6 jaar. En sinds vandaag eigenaar van een voor mij nieuwe Skoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4. Meer over de auto kan je vinden in Mijn Auto.

Mijn eerste auto was een Jetta mk5 uit 2006 en was aardig actief op het VWForum. Helaas was deze na 6 maanden bezit total loss. Een bestelbus had mij niet gezien en sloeg voor mij af een erf op. En heb toen mijn auto tegen het huis geparkeerd.

Vlot hierna kwam er een Jetta mk2 uit 1991 en was instant verliefd op oude autos. Uit eindelijk werd de Jetta ook onze trouwauto en kwam er een Volvo V40 T4 bij. Totdat we in verwachting raakte. De T4 werd duurder in verbruik en wilde graag een nieuwere auto voor mama en kind. Zodoende kwam er een Fabia Combi 1.2 TSI DSG. Mijn vrouw heeft een steeds slechter wordende knie. En schakelen ging niet goed meer. Liefst hadden we toen al een iets hogere auto gekocht. Maar de Fabia heb ik altijd al een mooie auto gevonden. En is altijd probleemloos geweest.

Nu we wat ouder zijn, een caravan voor de zomervakantie en financieel de ruimte hebben om weer op wintersport te gaan. Werd het tijd voor een nieuwe. En na een half jaar gekeken te hebben naar Octavia's of Superb's. Vond ik ze altijd net niet dezelfde uitstraling hebben als de Fabia. Totdat er afgelopen week een prachtige Scout online kwam. Deze gaan we volgende week ophalen.

De reden om hier in te schrijven is puur omdat ik iets terug wil doen. De kennis die hier te vinden is heeft mij enorm geholpen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan