Even voorstellen...

Hugo1973

Actief lid
Beste forummers,

Al rondkijkend op internet kwam ik erachter dat er een Skodaforum bestaat. Leuk! Ik dacht: laat ik me gelijk even aanmelden en voorstellen.

Ik rijd nog wel niet in een Skoda (op dit moment heb ik nog een Renault Clio uit 2003) maar a.s. vrijdag is het zover: dan krijg (nou ja... krijg... kost best een hoop geld) ik mijn spinternieuwe Skoda Octavia 1.6 Ambiente Attractive... Natuurlijk kan ik al bijna niet wachten... De folder ken ik wel uit mijn hoofd inmiddels :1761:

Uit de meeste reacties kan ik in elk geval opmaken dat de meeste Skoda rijders erg enthousiast zijn over hun auto. Dat belooft dus veel goeds...

O ja, nog even wat info over mezelf: ik ben 34 jaar, van beroep docent wiskunde op een middelbare school in Barendrecht en in mijn vrije tijd actief voor de knvb als docent arbitrage en als rapporteur (ik geef dus scheidsrechterscursussen en ik beoordeel scheidsrechters).

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Hugo!

Je zult hier wel een leuke tijd kunnen hebben, er is veel te leren en het is nog gezellig ook.

Je bent een bezig mannetje zo te zien :)

Succes en veel plezier met je toekomstige auto!

Hugo1973

Actief lid
Dank voor alle vriendelijke woorden. Ik heb gisteravond een tijdje op het forum zitten lezen, en het is inderdaad erg leerzaam. Handig om op die manier ervaringen uit te kunnen wisselen met anderen. Zodra ik mijn nieuwe auto heb kan ik daar ook actief aan meedoen.

Het zal inderdaad wel wennen zijn om van een Clio naar een Octavia over te stappen, maar ik heb zo het idee dat dat wennen wel snel zal gaan :)
Overigens heb ik met de Renault Clio alles bij elkaar toch negen jaar met veel plezier gereden. (Ik heb twee keer een Renault Clio gehad; allebei nieuw gekocht en weggedaan rond de 80000 km dus nog voordat er echt kosten aan zitten te komen).

Ik ben wel blij dat ik nu het geld heb om een grotere auto te kopen.