even voorstellen

x-ray

Lid
Hallo allemaal.

Bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is raymon en woon samen met mijn vriendin in Ijmuiden.

waarom ik mij hier heb aangemeld is dat ik vanaf 1 Oktober 2008 bij skoda dealer Luchtstra te Heemstede ga werken, het is uiteindelijk de bedoeling dat ik daar het magazijn ga beheren.
Hiervoor ben ik 11 jaar werkzaam geweest als monteur en apk keurmeester bij Martin Schilder in Bloemendaal. Hier was het vooral Seat wat de klok sloeg, maar andere merken waren ook van harte welkom.

dagelijks vervoer ik mij in een zilver grijze Seat Cordoba 1.8 20vt Cupra (156pk) welke geheel standaard is.

Nou een heel verhaal dus.
Gr raymon

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam:gezellige forum. We kunnen dus met al onze technische vragen bij jou terecht?

nemo

Senior Member
Martin Schilder, dat ken ik! Van de VW Service!! Heb je daar ook voor gewerkt? (of voor Seat Assistance?)
Wat leuk dat je bij een Skoda dealer gaat werken! Kunnen we vast een hoop van je leren :)

x-ray

Lid
Martin Schilder, dat ken ik! Van de VW Service!! Heb je daar ook voor gewerkt? (of voor Seat Assistance?)
Wat leuk dat je bij een Skoda dealer gaat werken! Kunnen we vast een hoop van je leren :)

Ik zelf heb altijd voor de seat tak gewerkt, maar er kwam van alles binnen vw,audi,skoda maar eigenlijk van alles, hoop leuk spul. van oudsher waren wij Seat dealer, maar sinds de overnamen van de VW,Audi dealer in Haarlem is de verkoop daar ondergebracht en zijn wij als ondersteunende servicepunt verder gegaan.

ZeroNRG

Senior Member
Welkom!
Martin Schilder, de dealer die bijna mijn O2 leverde. Echter na wat gezeur met de leasemaatschappij heb ik het voor elkaar gekregen dat Vepreda m'n auto leverde (dichterbij :tongue:)

Even opmerking terzijde, forumdeelname (voornamelijk automobiel industrie) zou je op je CV kunnen zetten

x-ray

Lid
Welkom!
Martin Schilder, de dealer die bijna mijn O2 leverde. Echter na wat gezeur met de leasemaatschappij heb ik het voor elkaar gekregen dat Vepreda m'n auto leverde (dichterbij :tongue:)

Even opmerking terzijde, forumdeelname (voornamelijk automobiel industrie) zou je op je CV kunnen zetten

Helaas blijven de meningen over Martin Schilder verdeeld, wat de een top vindt kan de andere weer helemaal ruk vinden, het is maar net welk filiaal je treft. Zelf heb ik het als een prettige werkgever ervaren.

cvegreen

Forumguru
Welkom op het forum, We zullen het in gedachte houden dat jij veel kennis bezit omtrend ons geliefde merk.

Bovenaan Onderaan