Even voorstellen

Axel

Lid
Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik mij maar even voorstellen nu ik op dit forum aan het rondsnuffelen was.
Mijn naam is Axel en woonachtig in Kortenhoef (bij Hilversum)
Ben sinds kort nu de trotse eigenaar van een Skoda Octavia RS uit 2004. Vandaar leek het mij handig om maar eens hier op het forum rond te snuffelen.
Ik zag ook dat er een soort van garageboek te krijgen is van de octavia van Haynes. Weet iemand of deze ook digitaal bestaat of dat ik gewoon het boek moet bestellen via internet...

Groetjes,
Axel

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Axel, welkom hier op dit leuke forum!
Heb je foto's van je auto ?
Zeker als je een RS hebt is dat leuk !

Je krijgt vanzelf wel antwoord op je vraag over zo'n boek !

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , Je zult je hier wel snel thuis voelen op het skoda forum.
Een RS , altijd leuk toch ?
Is hij een beetje in originele staat of is hij reeds gepimpt door je voorhanger . Zoals al eerder gezegd , foto's graag , daar houden wij van .

Axel

Lid
Eerste eigenaar heeft hem gechiptuned tot 210 PK verder is alles nog origineel. Ook meteen even 2 fotootjes erop gezet.
Pools is inderdaad beetje lastig te lezen. Dan maar kijken naar de gewone papieren variant.

Bijlagen

• voor.jpg
    voor.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 41
  • achter.jpg
    achter.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 33

Wasmachineman

Forumguru
welkom Axel, en veel plezier op dit forum.
pas op!!! hier zijn veel prettig gestoorde skoda rijders:grin:

En de meeste zijn een beetje nieuwsgierig vandaar de foto's die gevraagd worden....iedereen kan wel zeggen dat 'ie een Skoda heeft ??:winkie:
Mooie wagen trouwens.:xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Welkom Axel!

Mooie auto ook, netjes!

Veel plezier op ons forumpje. SkodaOctavia2 is zelf één van dé hoor!

Hey dorpsgenoot,
Ook van mijn zijde nog een van harte welkom op dit forum!
Als je een keer het 'So wird's gemacht' boek wilt lezen (of alleen inzien), dan hoor ik het wel. Ik vond het wel de moeite van het aanschaffen waard.

Bovenaan Onderaan