Even voorstellen

Hallo, ik heb sinds gisteravond mijn 1e skoda.
2e hands gekocht bij de garage Octavia 1.6i ambiente 2001-6.
Heb er nu even in gereden en bevalt prima. lekker complete auto; de climaatcontrole ipv airco bevalt prima.

Heb een versie met ingebouwde G3 tank op de plaats van het reserve wiel, dit wiel ligt dus los achterin en neemt best veel ruimte in, daar moet ik nog iets op verzinnen.
Ik zal hier op het forum eens snuffelen naar ideeën hierover.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Welkom Twijg of hoe je ook heten mag.

Je hebt ondanks een gastank nog niet zoveel kilometers op de teller staan.
Wat voor een kleur is het geworden?

Veel lees en schrijfplezier hier.

Groetjes,
Marcel

Zoef

Actief lid
Welkom hier.
Ik heb zelf een spuitbus in m'n auto liggen. Is dat geen optie voor je?
gr.
Zoef

Ik heb gehoord dat als je zo'n spuitbus gebruikt de band verder naar de kl*te is....? Je hem niet meer kunt repareren.

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb gehoord dat als je zo'n spuitbus gebruikt de band verder naar de kl*te is....? Je hem niet meer kunt repareren.

[/ QUOTE ]

Nee twijg de band is nog goed na een spuitbusbehandeling.Ik heb ook ooit eens een auto op LPG gehad met een ringtank en beschikte ook over een spuitbus en had eens een defecte band(spijker) heb toen deze opgepomt met de spuitbus en de eerste 30 kilometers aan 80km/u gereden en de band laten nazien in een bandencentrale...deze vonden niks abnomaals en vertelde me dat ik mocht verder rijden tot de band op was en heb toen zonder problemen verder kunnen rijden tot deze vervangen moest worden.

Zoef

Actief lid

[/ QUOTE ]

Nee twijg de band is nog goed na een spuitbusbehandeling.Ik heb ook ooit eens een auto op LPG gehad met een ringtank en beschikte ook over een spuitbus en had eens een defecte band(spijker) heb toen deze opgepomt met de spuitbus en de eerste 30 kilometers aan 80km/u gereden en de band laten nazien in een bandencentrale...deze vonden niks abnomaals en vertelde me dat ik mocht verder rijden tot de band op was en heb toen zonder problemen verder kunnen rijden tot deze vervangen moest worden.

[/ QUOTE ]

Voor mij geldt hetzelfde. Geen lekke band gehad gelukkig, maar wel hetzelfde verhaal gehoord dus....
gr.
Zoef

Wiseguy

Actief lid
Ik heb van de ANWB een keer begrepen dat wanneer je die spuitbussen in de band spuit, alles netjes gedicht wordt zoals het hoort. Dit kan je echter alleen met goed fatsoen doen op een stalen velg, aangezien het spuitspul heel snel invreet op een aluminium velg.... als je het te lang laat zitten, dan kan je de velg weg gooien....

Bovenaan Onderaan