Even voorstellen

Spaced

Senior Member
Hallo allemaal,

Even voorstellen dus. Mijn naam is Jeroen, woonachtig in de regio Utrecht, en zojuist hier geregistreerd. :)

Ik ben de afgelopen periode bezig geweest om me te orienteren op een nieuwe auto, en daarbij is Skoda enorm in het oog gesprongen. Vorige week een proefrit gemaakt in een Skoda Octavia combi, en ik moet zeggen dat ik helemaal om ben, wat een heerlijke auto!

Na nog wat wikken en wegen de knoop doorgehakt: Het wordt de Skoda Octavia Combi, Elegance Business met 1.6TDI en de 7 traps DSG, zwart metallic; echt, wat een prachtige (overcomplete!) auto. Kan niet wachten tot 'ie er is!

Hoop hier veel plezier te beleven!

Beste Jeroen,

Heel veel plezier met je nieuwe Octavia! Ben benieuwd naar de foto's van je bolide waar je ongetwijfeld veel plezier aan zult beleven.

Spaced

Senior Member
Dank. Kan niet wachten tot 'ie er is, zal zeker even foto's maken als ik ' heb!!

Wasmachineman

Forumguru
@Jeroen : Wat een verschrikkelijk mooie wagen....deze combi staat ook op heel veel lijstjes vanwege de DSG, uitrusting en de motor.
Hier op het forum zul je enorm veel tips kunnen krijgen en geven ! Welkom dus.

Spaced

Senior Member
Dankje! Ik heb van de week dus in de elegance business uitvoering gereden, echt waanzinnig gewoon. Toen ik weer in m'n Golf stappen was het wel weer even wennen zeg...

nemo

Senior Member
Welkom op dit forum! Wanneer komt ie? Besteld bij Skoda center utrecht? Misschien is de meeting dan ook wat voor je!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven aan die mooie zwarte O2 van jou . Alleen nu nog ff de wachtperiode doorploeteren .

Spaced

Senior Member
Dank allemaal. 't wordt inderdaad die wachtperiode doorbijten :)

Ik ben wel wezen proefrijden bij Skodacenter Utrecht, maar ik weet niet of mijn leasemaatschappij 'm daar ook gaat bestellen; ik heb daar zelf geen inspraak in.

Ik zag al iets voorbij komen van een meeting; lijkt me wel leuk om daar bij te zijn. Hopelijk heb ik 'm dan al :)

hemi24

Forumguru
Jeroen,

das een mooie wagen die je gekozen hebt, waar je vast geen spijt van krijgt!!!
De DSG-7 had ik ook graag gehad, maar was geen optie toen ik bestelde... De meerprijs voor DSG (nog 1.9 met DSG-6) was dusdanig dat ik daarvoor ook gemakkelijk een handgeschakele 2.0TDI had kunnen nemen... Omwille van het maandbedrag ben ik toch maar voor de 1.6 gegaan.

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellige forum en nu maar wachten tot de aflevering.

Bovenaan Onderaan