Even voorstellen

G

Guest1

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Timon en woon in Enschede. Rijdt momenteel nog een ford focus uit '99. Binnen nu en 3 maand :ahum: zal de nieuwe Skoda Octavia combi 1.2 tsi ambition voor de deur staan (leasewagen). Ben sinds de autorai van vorig jaar al enthousiast over deze auto. Heb 2 weken geleden de auto besteld (bij mijn werkgever, dus nog niet bij de leasemij) zonder een proefrit te hebben gemaakt. Heb er wel vertrouwen in.

Dat was em even. Questions? Shoot :winkie:

Gieliovd

Forumguru
Welkom Timon!

Je hebt een hoop vertrouwen in het merk als je zonder proefrit een wagen hebt gekocht! Nou, hopen dat het allemaal aan je verwachtingen kan voldoen.

Komt wel goed denk ik zomaar.

Succes met wachten en tot op het forum!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum, dat wachten is altijd het minst leuke , maar daarna is het super genieten .

G

Guest1

Bedankt voor het warme welkom :winkie:
Inderdaad, dat wachten zal het moeilijkst zijn.
Zeer waarschijnlijk zal ik eerst een voorloop auto gaan rijden. Heb ook nog geen idee wat dit zal zijn. Afwachten maar...ik wacht alleen al zo lang :(

Falcon

Donateur
Welkom op dit forum.

Denk er wel om met de voorloopauto dat deze niet een veel hogere fiscale waarde kent. Scheelt nog al maandelijks ;)

Trouwens kijk eens in mijn handtekening.. je bent welkom

G

Guest1

@ Falcon: wat betreft de voorloopauto: goeie tip :xyxthumbs:, ik zal het in de gaten houden.

Wat betreft de meeting: ben erg druk in die periode maar zal er eens over nadenken. In ieder geval bedankt voor de uitnodiging!:winkie:

Bovenaan Onderaan