Even voorstellen

Hallo, heb mij recent aangemeld als forumlid en zal me nu even voorstellen. Ik ben Aschwin en woonachtig in Zuid-Holland. In 2002 heb ik voor het eerst kennisgemaakt met Skoda. Dit was toen een Fabia combi 1.4 comfort. Fijne en voor zijn klasse ruime auto. Hier heb ik een tijdje meegereden toen een diesel voor mij aantrekkelijker werd. Met wat omwegen met een Renault en Fiat diesel, verleden week toch weer de overgestapt gemaakt op Skoda. Vanwege woon-werk verkeer op de fiets was een diesel niet meer rendabel.

Verleden week de stap naar de dealer gemaakt en was er snel uit. Het is de Fabia Combi sprint geworden. Alles wat ik kon wensen zat er standaard op. Het is de kleur magic black pearl geworden met als extra een reservewiel en leder stuur/pook/handrem. Mede door het lezen op dit forum heb ik voor de 1.2 12v gekozen. Dit vanwege de goede recensies en zijn zuinigheid.

Het lange wachten is begonnen +/- 8 weken levertijd.

Maarten

Forumguru
Veel nieuwe leden de laatste tijd!
Welkom hier.
Dat is dus goed voor het forum maar ook voor Skoda (VAG).

Veel plezier hier op dit leuke forum!

Spaced

Senior Member
Nou welkom! Ben zelf ook nieuw, en moet dezelfde vervelende periode door :tongue:

Hoop dat je veel plezier van je nieuwe auto hebt!

Fabia

† In Memoriam
En weer een lid van de 1.2 12V club erbij. Ook voor mij waren de positieve verhalen over de 1.2 de reden om ongezien 'm te bestellen en daar heb ik geen spijt van gekregen.

Bovenaan Onderaan