Even voorstellen

Rick Blaine

Actief lid
Hallo,

Ik ben Frank uit Baarn en ik ben nieuw hier op het forum. Ik rij op dit moment al bijna 5 jaar een Fiat Marea Weekend 100 ELX maar die wordt in juni a.s. vervangen. De kans is zeer groot dat de vervanger een Octavia 1 Combi wordt. Ik ben dus al druk aan het rondkijken op internet, naar auto's en aankooptips.
Wellicht tot ziens hier op het forum!

Frank :)

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Een mooie gebruikte O1 of misschien wel een mooie O2 als het budget u toelaat tenminste.
We lezen het wel wat het word .

Rick Blaine

Actief lid
Dankjewel!

Een O2 vind ik erg mooi, inderdaad, maar ik vrees dat het budget (ongeveer 7000 e) dat niet toe gaat laten. Misschien de volgende...

Waarschijnlijk wordt het een O1 Combi Comfort 1.6, of misschien een 2.0. Dat hangt er een beetje vanaf hoe de verbruikskosten zich tot elkaar verhouden.

Gieliovd

Forumguru
Voor dat geld vindt je wel een mooie wagen.

Kan al snel mooier dan die Marea rampenbak ;)

Welkom op het forum en succes met zoeken! Ik ben zelf ook druk op zoek naar een mooie wagen.

Gieliovd

Forumguru
Tipje: niet te vaak quoten, dat vinden de mods niet leuk ;) No offence!

Ik zoek geen Octo, te groot voor mij, ik bedoel te veel verbruik en wegenbelasting. Ik zoek een Fabia of iets anders. Ik wil terug naar mijn vorige auto ;)

Rick Blaine

Actief lid
Ik zal niet meer quoten (waarom mag dat niet trouwens? Ik had niet eens het hele bericht gequote...)!

@Roel: Dat klinkt heel mooi, maar ik denk dat dat voor mij iets te hoog gegrepen is. Hoeveel verbruik jij gemiddeld met de RS? :)

Roel

Lid
Gemiddeld verbruik ligt rond de 1 op 12,5 (8l/100km).
Tenzij je stevig doorrijdt: dan is het ongeveer 1 op 10.

Valt in principe nog mee voor een 180 pk motor.

cvegreen

Forumguru
Grappig heb Roel zijn RS elders aangeboden , ik kan je wel zeggen dat de RS van Roel erg goed onderhouden word en dat hij er heel fier op is . Dus een miskoop kan het niet zijn en dan blijft de RS toch nog hier op het forum.

Bovenaan Onderaan