Even voorstellen

Mijn naam is Ben, 49 jaar oud en sinds een week of vier op dit forum ingeschreven. Ik rij ruim 50K zakelijk per jaar heb inmiddels diverse soorten lease-auto's gereden, waarvan de laatste twee een Renault Scenic. Sinds ik de eerste foto van de Superb 2 zag was ik helemaal weg van dat model. Zelfs de zo door iedereen verfoeide achterzijde vind ik reuze meevallen. Na een ietwat tegenvallende proefrit in de nieuwe Grand-Scenic heb ik een aantal weken geleden ook proef gereden in een Greenline (beetje sceptisch omdat ik het comfort en de hoge zit van de Scenic al ruim zes jaren gewend was) maar ik was aangenaam verrast. Inmiddels enkele weken geleden een S2 Greenline Businessline Pearl Black met blue-tooth, afneembare trekhaak en wat chroomstrips besteld. Productieweek 20; waarschijnlijke leverdatum einde week 22. Veel collega's kunnen (of willen) mijn keuze voor een Skoda niet begrijpen en rijden liever in een auto met meer status (lees Passat, V50 of hele karige 318D). Nu heeft status mij nooit iets geïnteresseerd en heb ik altijd gereden wat ik mooi en betaalbaar vond en dat ook nog eens beantwoordde aan diverse andere eisen. Met de S2 krijg ik een in mijn ogen heel mooie, fijne ruime reiswagen met een behoorlijk uitgebreide standaarduitrusting die ook nog eens 1500 kg mag trekken én die € 37,00 minder per maand aan bijtelling kost. Afgaande op de proefrit en de grote hoeveelheid reviews die je overal kunt lezen, heb ik een goede keus gemaakt.
Alleen nog een aantal weken geduld hebben........

Gieliovd

Forumguru
Goede keuze denk ik Ben!

En ik denk dat je met een Superb niet veel problemen zult hebben met imago/status hoor!

Succes met wachten en vast veel plezier!

Lordje

Actief lid
Proficiat met de keuze van je wagen.
Je zal er enorm veel plezier aan hebben en niet doodvermoeid er uit komen na een lange rit, dat kan ik je alvast garanderen.

mmarechal

Actief lid
Hallo Ben, welkom op dit forum en natuurlijk gefeliciteerd met a.s. nieuwe S2. Wat betrfet die status: dit hoor je inderdaad vaker, maar ik denk dat veel mensen die dit roepen in de eerste plaats alleen zichzelf voor de gek houden (doorgaans betalen ze meer geld, aanschaf of bijtellinging, voor vaak minder auto, ruimte, opties, etc... vind ik) en ik denk dat er ook veel zullen zijn die nog op dergelijke uitspraken terug gaan komen.
Nu nog even geduld en dan rij jij straks in een prachtige auto...!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum ,
Niets van aantrekken van imago . Jij zult immers met een super uitgeruste en nog eens de grootste auto rijden . Dat zijn in mijn ogen dan meer imago waard dan het mooie BMW logo . Pas op , BMW maakt veel bij mij los hoor , maar in mijn ogen is een skoda een heel goede vervanger voor een BMW , enkel het achterwiel aangedreven moet je gaan missen dan .

Bovenaan Onderaan