even voorstellen

woozie

Actief lid
Hallo allemaal!

Al enige tijd lees ik mee op het forum, en nu uiteindelijk maar aangemeld.

Ik ben Wouter, bouwjaar 1982, kom uit Hilversum, en krijg in Juni de nieuwe Fabia Combi Greenline 1.2 TDI.

Ik ruil een Opel Vectra in uit 11-2000, erg fijne auto waar ik veel plezier van heb gehad. Het is een business uitvoering, met een boordcomputer en elec. airco, iets wat zeker ook op de greenline moet komen. (hopen dat ie dan nog vooruit wil komen) Ik zit meestal alleen in de Vectra als ik naar het werk rij. En eigenlijk is het dan best een grote auto met een hoog verbruik en hoge kosten, terwijl ik dan eigenlijk niet zo veel ruimte nodig heb.. maar op vakantie is die ruimte wel weer erg handig (gaan met een grote tent op vakantie), en natuurlijk als er wat vervoert moet worden. In Juni een auto met meer ruimte, en minder maandelijkse kosten!

Daarvoor een Opel Astra (uit 1997) gehad, helaas was ik wat minder tevreden over deze auto, was altijd wel wat aan de hand. na een inbraak in de auto vond ik dat ie weg moest..
En daarvoor de eerste auto: de Suzuki Swift :super: (bouwjaar 1993). Geen opties, geen luxe.. maar wel een top auto (maar volgens mij is dat voor iedereen elke eerste auto). 0-100 haalde je vaak niet omdat het zo lang duurde dat je vaak al op je bestemming was..

Daarnaast heb ik in de garage nog een 2cv (uit 1984) staan, die erop uit mag als het lekker weer is (nu momenteel geschorst wegens laswerk aan de bodem).
naast de 2cv staat verder nog een Harley Davidson Nightser (2008), een KTM LC620 (euhm.. bouwjaar iets van 1990) en een Kreidler rmc (1976)(ook geschorst:koffie:)

al met al een aardige verzameling, toch? :yeah:

Ik zal nog een berichtje maken met de gegevens van de bestelde Greenline :1819:

Groeten, Wouter.

Gieliovd

Forumguru
Welkom Wouter!

Nog een motorrijder en nog een liefhebber van voertuigen erbij op het forum! Leuk!

Succes met wachten op weer een Greenline Fabia! Ze vliegen echt als warme broodjes over de toonbank die dingen....

Tot op het forum!

Roel

Lid
Ook welkoms namens deze ex-Gooier en motorrijder.
Het zal in ruimte wel even wennen zijn, maar het verbruik zal wel een permanente glimlach op je gezicht toveren!.

Gr,

Roel.

woozie

Actief lid
@Roel

ik denk dat het kwa ruimte wel goed komt.
de Vectra is een sedan, wel een erg grote kofferbak, maar toch onhandig doordat deze laag en smal is.
de Vectra heeft als bagageruimte 500-1240 liter, de fabia combi volgens mij 480-1460 liter.
wel ruimer is de brandstoftank van de Vectra :) 60 liter ipv de 45 liter van de fabia :)

Bovenaan Onderaan