even voorstellen

Hallo,

Wij zijn momenteel Citroen C1 rijders, maar gezien onze uitbreinding in de gezinstoestand, moeten wij met pijn in het hart overschakelen naar een grotere wagen. Onze keuze is gevallen op een Skoda Fabia Combi model 2011
Kleur: Satin grey of Aqua Blue Uitvoering: Elegance Bekleding: Stof chic ivoor Optie's: Elegance pack, radio met 8 luidsprekers, TPM, Multifuncioneel stuur, zilveren dakrails, Rokerkit(voor de GPS), gratis eco cursus.

Mijn hobby's zijn bezig zijn met Apple computer, zowel fotografie, als 3D als digitale beeldmanupilatie, onderhoud en installatie. Mijn sterkste punten, kortingen bedisselen en daadwerkelijk krijgen. :-))

groetjes

WillemJan

Forumguru
Hoi MacObsession,

Nu begrijp ik jouw nickname ook.... Welkom op het forum en veel leesplezier.

Met vriendelijke groeten.... Willem-Jan

ebmc

Lid
Hi Mac,

Welkom op het forum. Ik heb je website bekeken en ben onder de indruk van je designkwaliteiten !

Veel plezier met de Skoda en vele veilige en plezierige km's toegewenst.

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum!

Meneer ongeduld ;) Hahaha.

Fascinerende website....... je bent sterk gericht op het modelleren van vrouwen?

Welkom nogmaals en succes met je keuze, veel plezier op het forum.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo MacObsession, welkom hier op dit leuke forum. Het verdriet zal snel verdwijnen hoor als je je nieuwe Skoda hebt gereden.....

Ook ik vind je website erg mooi, vooral die foto van dat model die leunt tegen een wasmachine ! Als je ooit nog eens zo'n shoot wil maken in Nederland mail me maar. Ik regel de machines dan. En de lunch. Dan weet jij wat jij nog moet regelen.....

Veel leesplezier hier !

Wasmachineman

Forumguru
Chips ! :945:Zou je niet zeggen of ik heb al heel lang geen echte vrouw meer gezien ! En maakt niet uit hoor....ook deze modellen mogen er tegenaan leunen bij ons in de showroom !

Ja heb te horen gekregen dat een linkje niet mocht, voor de duidelijkheid hier ook, ik doe niks commercieel!

Bedankt voor de mooie commentaren op mijn website en mijn werk!
Binnenkort zal ik me is bezig houden met de fotosectie van mijn site :-)

groeten

Bovenaan Onderaan