Even voorstellen

Bekijk al een paar weken dit forum. Ziet er gezellig uit. Een groot verschil met de wel erg kritische lezersreacties bij bijvoorbeeld autoweek.
Begin april een Skoda fabia II besteld. Rijd nu al 1 1/2 jaar (en 26000 km) in een Toyota aygo.Na een Ford mondeo was dat wel een forse stap. Nu weer voor MRB + BPM vrij gekozen, maar dan wel in een klasse beter en groter.
Ik heb begrepen dat de orders binnenstromen. Inmiddels twee vrienden ook aan de fabia geholpen (misschien recht op provisie:worshippy:).

De eerste geluksvogel gaat volgende week zijn fabia II ophalen. Ben benieuwd naar zijn eerste indrukken. Moet wel positief zijn hoor!

Ik hoop voor de zomervakantie te dieselen, scheelt een boel euro's, zelfs in vergelijking met de aygo.

Als je nog twijfelt over de aanschaf:
http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws_archief.php?nk=9875

Deze actie geldt denk ik niet op de greenline, want daar zit alles al bijna op.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Heer Bommel,

Welkom hier op dit leuke forum.
Zijn er nog opties die je erbij hebt genomen ?
En wat voor kleur heb je gekozen ?
En die 2 nieuwe andere Fabiaklanten zijn ook al hier te vinden ?
Veel leesplezier hier verder en tot ziens op het forum !

Alleen dakrails en de kleur storm blue. Verder vond ik hem al helemaal af. En dat is ook te begrijpen als je in een Aygo rijdt...
Een van de twee is in ieder geval bekend met dit forum. Wie weet kom ik hem binnenkort ook hier tegen! Hoe meer fabia hoe beter!

Wasmachineman

Forumguru
Inderdaad een wereld van verschil, qua rijden maar ook de ruimte !
De eerste wordt inderdaad volgende week afgeleverd in Zuid-Holland...
Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt om hem op te halen.

Welkom

Heer Bommel,

Welkom op dit leuke Forum.

Ik ga van een Diahatsu Cuore 2006 (+/-70.000) naar een F2 GL Artic Green + dakrails.
Beetje vergelijkbaar dus. Nu ook al geen MRB en +/- 1:20 maar wel benzine.

Jij hebt hem hopelijk al volgende week, die van mij is 3 weken verschoven naar week 29 :mad:

Veel plezier hier !

Bovenaan Onderaan