Even voorstellen

Rojo

Lid
Sorry, maar beter laat dan helemaal niet hoop ik dan maar. Ik ben sinds kort ook een trotse Skoda Octavia rijder. Ik heb een Octavia 1.6 GL / BL, met nog wat extra opties zoals getint glas elektrische ramen achter enzo. Auto net afgehaald bij de dealer begin juni 2010 (nieuw). Tot nu toe erg trots, alleen jammer dat de Amundsen navigatie uit 1895 lijkt te komen. veel te duur voor een navigatie die zo slecht, en kaal en basic is. Verder wel erg tevreden (6000Km) en hoop er nog lang van te genieten. Ook al met de caravan erachter gereden en ook dat gaat helemaal goed dus heb nu erg veel zin in de vakantie (nog 7 dagen). O ja mijn Octavia is een combi en de kleur is Black Magic Pearl. verder geluid in de auto met zoveel speakers is gewoon heerlijk, en de radio doet het ook prima volgens mij.

Grtz en iedereen veel plezier en genot van zijn auto

Rojo

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Rojo, welkom hier vanuit Hoorn.
Het kan altijd nog erger hoor met Navi, de mijne is iets ouder en veeeeel langzamer. Ik heb een Cruise en ik moet 1 ding zeggen : alles went.
Ik zet hem al op navigeren naar de volgende bestemming als ik aangekomen ben op de 1e afspraak in de ochtend.
Als ik mijn navi uitzet duurt het weer een minuut voordat alles weer opgestart is etc etc.
Gelukkig krijg ik in september de Columbus !

Veel leesplezier hier en tot ziens!
PS, wat waren je vorige auto's en waar heb je de GL mee vergeleken ?

Rojo

Lid
Hoi Wasmachineman, oeps, das echt traag, maar ik ben wel jaloers op je, lekker een Columbus, Ik wilde hem ook graag maar vond die 1800 euro te gek die ik moest bijbetalen. Maar op het forum alwel goede alternatieven gezien voor rond de 600 euries.
Nog even sterkte met je Cruise, en alvast heel veel plezier met je Columbus.

Hoi Gieliovd, bedankt (en veel succes met je nieuwe baan)

Wasmachineman

Forumguru
Volgens mij moet mijn systeem een reset krijgen want hij is echt traag. En de Amundsen is wel sneller, moet ook wel want hij is nieuwer.
En deze Cruise is zo slecht nog niet want ik ben niet beter gewend. Dat komt wel later. En wat waren je vorige auto's of is deze je eerste?

Rojo

Lid
isschien even je accu een nachtje loshalen ofzo, dan zal hij alles wel kwijt zijn denk ik. Ik weet niet of de Skoada er tegen kan maar goed lijkt me wel (TOCH).
zo te lezen zit je op een mooie auto te wachten EBL is Elegance offe zit ik dan fout.
Dit is mijn eerste skoda, hiervoor van alles gehad o.a. C5 (2005)en een Mondeo uit 2002(BMW 320 6pitter, mazda 626 2,5 V6, corvette, nissan Silvia turbo, alfa romeo spider 2,5 USA import alfasud 1,5T,Lancia Delta HF integrale en een sirocoo) ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was.
Maar o.a. TT gehad met rijbaanassistentie, die was veel sneller en veel betere routes, en ook veel meer opties, en ook Navigon met rijbaanaanduiding. Dit zijn vind ik veel betere systemen, sneller en betere routes. Heeft die van jouw misschien ook dat hij rare routes berekend. Ik moest laatst via Deventer naar Zwolle en wat denk je stuurt hij met ipv over de rondweg helemaal door het centrum. Kan ook leuk zijn (op vakantie) maar kost wel erg veel tijd al die kleine straatjes.

Wasmachineman

Forumguru
Ik zal de garage wel eens bellen ivm trage navi.
Ja, alles erop en eraan. Ik ben wel benieuwd hoor.
Dit is nu de 2e skoda die ik krijg dus de eerste is erg goed bevallen.
Qua ruimte is het gewoon top.

Bij welke dealer had je de auto besteld?
En je oude auto's hadden wel regelmatig een 6 cylinder!! Mooi.

Werk ze vandaag maar weer!

Rojo

Lid
Ben benieuwd wat ze vertellen ivm je trage NAVI, zaql wel niet zoveel uitkomen denk ik, maar goed je kan iet weten. Ja ik ben verder erg blij met de Skoda mooie ruime gezinsauto, en dat voor een mooie prijs. En wat kun je zeggen over de degelijkheid dan, die kan ik na een maand nog niet echt beoordelen, heb er veel vertrouwen in maar goed jij als ervaren gebruiker.......

Welke dealer, geen flauw idee leasemaatschappij heeft alles geregeld, m,aar neem aan Skoda in Apeldoorn wat daar zit het bedrijf waar ik voor werk. En die vertelden dat als ik Columbus wilde dat dat 1800 euries extra zo gaan kosten.
Ja 6 pitters hebben wel iets (8 ook vooral het geluid).

Jij ook een fijne werkdag of vakantie misschien.

Bovenaan Onderaan