Even voorstellen

Hallo allemaal,

In de laatste week van juni heb ik een Skoda Fabia Greenline besteld. In de aanloop van deze bestelling ben ik eens gaan rondspeuren op het internet voor meer info over de auto en kwam op dit forum uit. Na een tijdje passief te hebben meegelezen vond ik de tijd rijp om maar eens over te gaan tot registratie!

Ik ben 26 jaar jong, heb geen kinderen en werk op een ondersteunende afdeling in de gezondheidszorg. Verder rijd ik nu nog een Ford Fiesta uit 2006, maar daar komt dus verandering in!

corsaar

Senior Member
Hoi roppie_

Kennelijk vond je genoeg informatie om actief lid
van het forum te worden, welkom en veel plezier hier.

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom, al worden het wel erg veel Fabia GL's! Zo blijven wij (aspirant) Yeti rijders wel een elitair clubje!

Trucker

Actief lid
Welkom toekomstige mede fabia rijder,veel plezier hier!

@rosinfield altijd gedacht dat[toekomstige]yeti rijders anders zijn.

wimv

Actief lid
@Trucker: (toekomstige) Yeti rijders zijn niet anders, ze worden alleen apart gehangen !

corsaar

Senior Member
Welkom, al worden het wel erg veel Fabia GL's! Zo blijven wij (aspirant) Yeti rijders wel een elitair clubje!

Helaas wel ik had een veel grotere toeloop verwacht op de Yeti.
Maar de Fabia staat aan de top ,toch heb ik een heel goeie reden
om de Fabia greenline te blijven volgen.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou maak je me nieuwsgierig!

Denk dat Yeti toch voor velen ofwel te duur ofwel te "apart" is...........

corsaar

Senior Member
Nou maak je me nieuwsgierig!

Denk dat Yeti toch voor velen ofwel te duur ofwel te "apart" is...........
Sorry roppie_ @ Het gaat in dit draadje over de door jou bestelde Fabia
Zo zie je maar dat door mij te snel de aanzet gegeven wordt voor:ot:
Het maakt het Forum wel gezelliger vind je niet ?

Rosenfield @ Ik heb een zoon die een Superb lease auto in bestelling heeft van 45 K met die auto heb ik niet zo vee,l omdat er over
3 jaar weer een andere staat. Ik heb ook een zoon die een Fabia Greenline in bestelling heeft staan, die hij op mijn dringende advies heeft besteld vanwege het kostenplaatje. En met die Fabia moet een jaar of acht tot tien gereden worden. Vandaar dat ik alles over de Fabia
greenline op de voet volg.

Bedankt voor de welkomstberichtjes!

@ Corsaar: Dat offtopic geklets vind ik wel zo gezellig, zeker in het "leden café" kan dat absoluut geen kwaad. Leuk om te lezen dat je zo'n "Skoda minded" familie hebt. Ik moet zeggen dat mijn familie en vrienden eigenlijk allemaal direct de vraag stelden: waarom skoda?

@ Rosinfield: De Yeti vind ik wel een leuke wagen, maar is wel een totaal andere klasse dan de Fabia. Het is zeker een aparte auto, maar dat heeft juist zo zijn charme! Vanwege het prijsverschil heb ik de Yeti eigenlijk nooit overwogen.

Rosinfield

† In Memoriam
Roppie: Ja, da's wel logisch eigenlijk. Ik vind zo'n apart model ook wel leuk, maar dat geldt lang niet voor iedereen, hoor. Heb nu nog een Yaris Verso, eigenlijk spuuglelijk, maar lelijk dat ik hem weer leuk vind. Lijkt zo'n autootje op de kaft van een kinderboek. Ja had de commentaren moeten horen, pausmobiel, enz. Ook reuze praktisch qua ruimte. In Duitsland zie je hem veel meer, net als de Roomster.

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: Maar heeft daardoor ook iets aandoenlijks, zeker als ie je meer dan 6 jaar trouw heeft gediend zonder enig probleem...............

Het afscheid zal me zwaar vallen!

CaseyBasey

Actief lid
Ja, Rosinfield, wrijf het er nog maar 's in bij corsaar.

Ben je niet druk met inpakken en volladen van je pausmobiel? Als ik het goed heb vertrek je morgen naar Slovenië. Fijne vakantie gewenst!

corsaar

Senior Member
Geen probleem Rosenfield CB en ik zullen je moreel steunen.

Wel enorme overstap naar de Yeti, doet de hang naar het oude
snel verbleken , en de Yaris is snel een fijne nostalgische herinnering.

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar: Ik help het je hopen!

CaseyBasey: Bedankt! Heb alles al zo'n beetje gepakt. Ga pas morgenavond. Hopelijk 's-nachts wat rustiger op de weg.

vincefra

Actief lid
Welkom op het forum.
Is een zeer uitgebreide bron van informatie ..; en je kan je vragen steeds stellen in de forum's ...

en Corsaar ...
yeti zal elite blijven in de skoda groep, net zoals superbs ... gezein skoda nog steeds een imago heeft dat voor die prijsklasse door andere merken kan ingevuld worden (al krijg je daar minder ...)

Alsook Fabia en yeti prijsverschil - geloof maar dat skoda wel ingerekend heeft dat fabia vele malen meer verkoopt dan yeti.

Nu volgende wagen van mijn vrouw zal ook een fabia zijn ... mijnwagen zal een superb combi (lease van bedrijf) zijn ...

Fabia is zeer competitief op de markt van prijs en heeft noch een lekkere look ook ...

Bovenaan Onderaan