Even voorstelllen

Tussen nu en 2 weken ook een skoda rijder. Na 4 jaar een fiat sitlo :icon_smile_dead:, een honda civic hatchback:grin: nu met oog op de toekomst een s2 superb combi besteld. De keuze was tussen een superb combi, passat variant, golf variant dsg7 en een peugeot 508 allen in de 20% klasse. uiteindelijk toch overstag gegaan en de skoda superb besteld ( s2 ambition businessline/mobridge/sunset/mocca brown). De passat werd te duur met de opties, de golf variant afgezien van de automaat te sai, de peugeot 508 een waardeloze automaat.

De superb was eigenlijk op alle vlakken naar wens. Het betreft een voorraad auto dus vandaar het snelle profiteren. Ik rijd momenteel zo'n 1500 km per week dus inrijden is zo gepiept.

nog een korte aanvullende vraag die ik maar even in dit topic post( scheelt weer een extra topic openen). Ik heb altijd gebruik gemaakt van brodit beugels. Nu vroeg ik mij af wat in de s2 de beste plek is voor een brodit clip. Hierop wordt een tomtom iphone 4 houder gemonteerd die ik al bezit...

WillemJan

Forumguru
Hoi Nicolko,

Je treft het, ik heb ook een Brodit geval om mijn HTC Ik-ben-heel-erg-antiek in te doen. Die zit gewoon aan de voorruit vastgeplakt.

Met vriendelijke groeten,
Willem-Jan

jalex_h

Forumguru
Halo Nicolko,

Ik heb een Brodit-clip naast de airco zitten, waarop mijn telefoon staat.
l_brodit proclip 854219 skoda superb 09- for europe.jpg
(foto even snel van internet geplukt, www.carkitstunter.nl).
Met de telefoon gaat het net goed, maar als je er iets breders op zet, ben ik bang dat de knie van je passagier niet je beste vriend is. Ik wil er morgen wel even een goede foto van maken zodat je een goed beeld hebt.

Dank jalex_h dat zijn nog eens nuttige foto's . bij mij zou er een tomtom houder voor iphone 4 inc iphone 4 op komen. ik denk niet dat die veel groter is dan de telefoonhouder die ik op de foto's zie dus kwa beenruimte zal dat wel loslopen. op zich wel een nette plaats voor de telefoon.

ja met een automaat is dat geen issue :) .DAnk voor de response. Ik zal dan toch maar voor de mount gaan die over de ventilator gaat. Wordt mijn iphone ok meteen gekoeld in de zomer.

Bovenaan Onderaan