Even voostellen (Muhamed)

Hallo,

mijn naam is Muhamed en ik ben een auto en techniek liefhebber in hart en nieren. Naast mijn werk en gezin besteed ik het beetje tijd wat ik overhoud aan het bedenken en bouwen van elektronische snufjes voor in en rond mijn huis. Verder knutsel ik ook graag aan mijn auto en hoop via deze forum informatie te vinden over hoe ik mijn auto noch beter kan maken. Ik ben in bezit van een VCDS kabel (chinees) met VCDS 12.12.02 software.

Op dit moment rijd ik Octavia Combi GLBL Full Option (model 2015) (lease). Ik heb deze auto gekozen vanwege de ruimte en het feit dat deze in 14% bijtelling valt. Aangezien er nogal veel ruimte was in mijn lease budget, heb ik me lekker kunnen uitleven met de opties.

Auto verleden: VW Passaat, Mercedes C180, Audi A6 2.4 v6 Tiptronic, Audi A6 2.4 v6 handgeschakeld, Peugeot 207 1.6HDI 110pk, BMW (E90) 320D EDE en nu Skoda Octavia 3 combi

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Muhamed, ben wel benieuwd naar je bouwsels ;) en naar je O3, foto's zijn welkom!

vanwaar komt je nickname?

Ik wil nog wel foto's maken maar weer werkt niet echt mee laatste tijd. Mijn Nick is mijn Achternaam. Zal het even aanpassen naar mijn voornaam :)

Joske

Forumguru
Even je nickname veranderen zal niet zomaar gaan lukken, dat moet je een moderator vragen ;)

Bovenaan Onderaan