Even voostellen Skoda Citigo

Hoi, ik ben Leon en kom uit Berkel en Rodenrijs. Ik heb in september mijn Skoda Citigo,Tour uitvoering gekregen. Hij is wit van kleur en met zwarte velgen. Ik rij u met veel plezier in deze auto. Ik had hiervoor een Renault Clio diesel. Ik ben erg benieuwd wat het verbruik van de auto is. Het is leuk om te zien dat er veel mensen zijn die ook al in de Citigo rijden. Allemaal veel plezier :laugh:

Volgens mij hebben we dezelfde auto ;) ! Goeie keuze dus. Ik heb het idee dat het verbruik vnml. verband houdt met je rechtervoet.. Vooral hoge (top-)snelheden verbruiken veel.

Hoi Michel,

wij hebben inderdaad dezelfde auto. Ik ga ergens in november bij stickerland nog striping erop laten zetten. Ik vond het bij de skodadealer te duur. Ongeveer 350 euro. Bij stickerland ben ik ongeveer 100 euro kwijt. Ik heb trouwens in Belgie met de auto ongeveer 180 a 185 km/h mee gereden. Ik viel mij op dat dat erg gemakkelijk ging. Geen moeite om de snelheid te halen. Maar het verbruik is er ook naar. Als de striping erop zit laat ik wel foto's zien. ohja ik ben een sportieve rijder en neem het verbruik voor lief. Ik heb uitgerekend dat ik gemiddeld 1 op 17,5 rij.

Groeten Leon

Je hebt de 75 pk-versie, maak ik op uit je topsnelheid? Ik heb in elk geval een 60 pk versie, meer dan 160 op de teller heb ik nog niet gereden - ik wil toch graag mijn rijbewijs houden.

Ik vind 1 op 17,5 netjes, ik rijd normaal ongeveer 1 op 16. Ik moet er wel bijvertellen dat ik vaak korte stukjes rij..

De striping twijfel ik nog over. Ik kan het er gratis op krijgen, maar ik ben er nog niet uit of ik het wel mooi vind.. Ik wacht mooi jouw foto's af ;) !

Bovenaan Onderaan