Even wat vertellen

Hallo allemaal,

Ik ben Bo en ben als sinds anderhalf jaar de vaste berijder van een Superb. Een 1.9 TDI Elegance getuned tot 160 PK en voorzien van alle optie´s die er voor dat model te bedenken zijn. Daarnaast zit er nogal wat speciale apparatuur, zoals mobilofoon, kluisje, signalering enz. in voor mijn werk. Na vele werkkilometers kan ik nog steeds zeggen dat het een wereldse auto is met een goede wegligging. Hiervoor vele vw passat´s gereden en nog wat andere merken en types, maar die reden niet zo goed. De foto volgt, maar moet nog wat bewerkt worden. Tot zover.

Groet Bo

Zoef

Actief lid
Welkom hier!
Zo komen er de laatste tijd steeds meer Superbs bij!
Ben benieuwd naar de pics!
gr.
Zoef

Wiseguy

Actief lid
Welkom hier, have fun in de forums en inderdaad, afgezaagd, maarre.... foto's.... JA GRAAG! /forum/images/graemlins/grin.gif

Welkom, ben zelf ook nog maar kort hier maar je wordt met open armen ontvangen. Mooie auto hoor, laat die foto´s maar komen want hij klinkt lekker dik.
Heb recent ook nog een weekend in een Superb gereden, zoals naar de IAA in Frankfurt en was meer zeer zeker goed bevallen een echte limousine.

Octaviarijder

Actief lid
Ha die Bo, zo te lezen heb je alleen maar plezier met je auto. Maar daar is het dan ook een Skoda voor. /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ben wel benieuwd naar de nieuwe versie

[/ QUOTE ]

Van de Superb bedoel je neem ik aan?

Bovenaan Onderaan