Eventjes voorstellen

martijn.dutch

Senior Member
Hallo allemaal ik ben dus ook nieuw hier. Had al een paar keer wat gepost en ik dacht ook al eens hier maar toch niet geloof ik. Ik heb sinds afgelopen woensdag een octavia 3, 1.4 met DSG. De auto die ik ingeleverd heb was een stuk Frans ellende genaamd c5 :) uploadfromtaptalk1404020522870.jpg

martijn.dutch

Senior Member
Dank allemaal. Ik zie dat een hoop mensen hun kenteken onleesbaar maken op foto's... waarom eigenlijk? Ik bedoel, wat is er op te maken uit het kenteken behalve de voertuiggegevens (en die mogen er best zijn bij mij!)?

CDK

Forumguru
@martijn.dutch, dat kunnen meerdere redenen zijn, o.a. diefstal van voertuig of daarin aanwezige multimedia systeem, er zijn nu eenmaal mensen die toegang hebben tot systemen waarbij ook adresgegevens van de berijder beschikbaar zijn, of bijvoorbeeld i.v.m. tuning en of verlaging van een lease auto zonder toestemming van de maatschappij.

dirkkroneman

Forumguru
@martijn.dutch, dat kunnen meerdere redenen zijn, o.a. diefstal van voertuig of daarin aanwezige multimedia systeem, er zijn nu eenmaal mensen die toegang hebben tot systemen waarbij ook adresgegevens van de berijder beschikbaar zijn, of bijvoorbeeld i.v.m. tuning en of verlaging van een lease auto zonder toestemming van de maatschappij.
Tuning/verlaging kan ik in komen (ivm lease), maar wat betreft multimedia systemen. Als er "mensen" zijn die toegang hebben tot bepaalde systemen waar bijvoorbeeld adresgegevens uit af te leiden zijn dan kunnen ze denk ik ook wel zien wat voor uitvoering of opties op een auto zitten of er op zoeken?

CDK

Forumguru
Klopt Dirk, maar ik lig er niet zo wakker van, ten 1e heb ik niets met een leasemaatschappij te maken en ten 2e zit er een goedgekeurd alarm en een gps volgsysteem op mijn auto. Lijkt me wel genoeg!

Bovenaan Onderaan