Eventjes voorstellen

nou waar zal ik eens beginnen....
mijn naam is Michel en kom uit doetinchem (gelderland).
ik ben sinds een kleine 3 jaar in het bezit van een mooie skoda fabia 1.4 mpi comfort van het bouwjaar 2001.
nadat ik de auto volledig standaard had gekocht werd het toch tijd om er eens wat aan te veranderen.
zeg nou zelf welke jongen van 22 / 23 jaar gaat er nou in een volledig standaard fabia rijden zonder lichtelijk uitgelachen te worden door leeftijdsgenoten haha.
het begon onschuldig met een andere radio en audio installatie. (versterker en subwoofer).
toen werden het andere velgen, en ja hoor andere velgen betekent dan ook automatisch verlagen.
toen kwamen er een keer leuke sportstoelen in.
en noem het maar allemaal op.....
maar zoals ze wel eens zeggen 1 foto zegt meer dan duizend woorden.
bij deze dan maar gelijk wat meer foto's haha.

Cordoba

Forumguru
Leuke foto's Michel, en natuurlijk welkom :bloemen:
Bijna niet te zien op de foto's dat jouw auto donkerblauw is, en niet zwart. De bra zelf is eigenlijk niet te zien op de foto's, zwart? van kleur, alleen over de klep, of bedekt ie meer?
Let wel op met zo'n bra, dat je die wel regelmatig verwijderd en schoonmaakt, en ook de lak eronder: als je dat niet doet, komt er zand tussen de bra en de lak, en zal de lak op hoeken kaal schuren!!

Edit: in de fotogalerij kan ik het beter zien, hoe de bra zit, en ik zie ook dat je achterlichten van de facelift versie hebt (jaar 2004-2007).

hey bedankt voor de leuke reacties!
@Cordoba ik haal inderdaad mijn hoodbra er met het wassen en poetsen van de motorkap af.
dit inderdaad in verband met zandkorreltjes die er onder kunnen gaan zitten.
dat was ik inderdaad vergeten er bij te zetten ik heb de achterlichten van een 2006 model dus de facelift :)
@Joske thanks!! en inderdaad een leuke kentekenplaat haha (alleen jammer dat die niet van toepassing is op dit model) :D

CDK

Forumguru
welkom hier Michel, dankjewel voor het voorstellen en het plaatsen van je foto's :thumbsup:
Mooie Fabia heb je!! :jaja:

Bovenaan Onderaan