michel1990
Lid
nou waar zal ik eens beginnen....
mijn naam is Michel en kom uit doetinchem (gelderland).
ik ben sinds een kleine 3 jaar in het bezit van een mooie skoda fabia 1.4 mpi comfort van het bouwjaar 2001.
nadat ik de auto volledig standaard had gekocht werd het toch tijd om er eens wat aan te veranderen.
zeg nou zelf welke jongen van 22 / 23 jaar gaat er nou in een volledig standaard fabia rijden zonder lichtelijk uitgelachen te worden door leeftijdsgenoten haha.
het begon onschuldig met een andere radio en audio installatie. (versterker en subwoofer).
toen werden het andere velgen, en ja hoor andere velgen betekent dan ook automatisch verlagen.
toen kwamen er een keer leuke sportstoelen in.
en noem het maar allemaal op.....
maar zoals ze wel eens zeggen 1 foto zegt meer dan duizend woorden.
bij deze dan maar gelijk wat meer foto's haha.
mijn naam is Michel en kom uit doetinchem (gelderland).
ik ben sinds een kleine 3 jaar in het bezit van een mooie skoda fabia 1.4 mpi comfort van het bouwjaar 2001.
nadat ik de auto volledig standaard had gekocht werd het toch tijd om er eens wat aan te veranderen.
zeg nou zelf welke jongen van 22 / 23 jaar gaat er nou in een volledig standaard fabia rijden zonder lichtelijk uitgelachen te worden door leeftijdsgenoten haha.
het begon onschuldig met een andere radio en audio installatie. (versterker en subwoofer).
toen werden het andere velgen, en ja hoor andere velgen betekent dan ook automatisch verlagen.
toen kwamen er een keer leuke sportstoelen in.
en noem het maar allemaal op.....
maar zoals ze wel eens zeggen 1 foto zegt meer dan duizend woorden.
bij deze dan maar gelijk wat meer foto's haha.