Exacte hoogte onder verhoogde vloer Combi

elsinga

Forumguru
Hallo,

in september wordt als alles goed gaat mijn nieuwe O3 Combi geleverd, met o.a. een verhoogde laadvloer. Onder die vloer wil ik spullen opbergen die ik wel mee wil nemen, maar die ik niet los in de laadruimte wil laten slingeren (sleepkabel, startkabels, dat soort spul).

Nu ben ik aan het kijken naar manieren om de boel daar netjes op te bergen (bakken?). Daarvoor moet ik alleen wel weten wat de exacte hoogte onder de vloer is. Wie heeft een O3 Combi met verhoogde laadvloer en kan even nameten hoeveel ruimte ik daar heb?

Alvast dank!

elsinga

Forumguru
Klopt, maar daarvan zou ik er een heleboel nodig hebben en dat tikt qua prijs nogal aan... Ik koop dan liever een paar lage opbergdozen. ;)

Klaasje

Forumguru
Onder de verlaagde vloer heb je nog bakken zitten. Waar normaal reservewiel zit. Daar heb ik sleepkabel etc allemaal netjes liggen. Als je alles meteen onder de 1e vloer legt heb je nix aan de vloer wanneer je verlaagd. Dan moet je eerst alles weghalen

elsinga

Forumguru
Ik heb een echt reservewiel mee besteld, dus die ruimte onder de vloer zal heel beperkt zijn. :)

elsinga

Forumguru
10,7cm, da's inderdaad een mooie hoogte. Kan ik alvast wat moois gaan opzoeken. Ben over een kleine maand ook jarig, heb ik eens wat te vragen. :)

Dank voor het meten!

Bovenaan Onderaan