Extra getinte ramen

Momenteel zit ik te wachten op mijn skoda octavia combi business. Nou wilde mijn collega graag zien hoe hij er uit ziet met extra getinte ramen. Heeft iemand hier een foto van?
cool.gif

Rallye

Forumguru
Op de site van Skoda Oostenrijk kun je een idee krijgen van hoe het eruit ziet. Het is meer een tekening dan een foto.

www.skoda.at, kies "Modelle", "Car configurator", "Hier geht es zum » CarConfigurator", kies de auto die je wilt, specificeer bij "Mehrausstattung" de "Scheiben ab B-Säule abgedunkelt - SunSet" en hij maakt een plaatje van de auto. Je kunt daarna een kleur uitkiezen.

Als het goed is komt mijn auto er dan als volgt uit te zien. Niet verkeerd toch?

Bijlagen

• 34763-nws;jsessionid=8AE821F00C0C7D72C4E0A69D3700B6B5.jpg
    34763-nws;jsessionid=8AE821F00C0C7D72C4E0A69D3700B6B5.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 195

SkodaMan

Actief lid
Met Sunnyboy zonnewering en een rolgordijn voor de achterruit (Hatchback) krijg je vrijwel hetzelfde effect als de getinte ruiten en ze zijn voor de O2 verkrijgbaar bij de Skoda dealer). Ik laat mijn koffertje nog wel eens achter de berijdersstoel staan maar die zie je niet meer met de zonnewering. Het zicht van binnen naar buiten is wel goed en bovendien compenseert de automatisch dimmende binnenspiegel (mits aanwezig) 's avonds de verminderde transparantie van de achterruit.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Cycloon60</font><hr />

ziet er goed uit op de foto. Welke kleur is de auto?

[/ QUOTE ]
Gokje... Cappucino beige, lijkt verdacht veel op mijn O2
grin.gif

Eigenlijk grappig om te zien. Ik heb ook een Cappucino Beige besteld (zie foto car configurator) maar hij lijkt elke keer anders.
smile.gif

ericb

Actief lid
Sory, verontschuldiging etc. Ik dacht dat het ging om de sunset en niet om getint glas. Mijn auto(zie foto hierboven) is sahara beige met de zonneschermen.
Het feit dat het niemand opviel betekend wel dat je dus heel goed moet kijken om het verschil te zien.

Ziet er wel erg strak uit die sunset!! Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

P.S. Zou toch zweren dat het Cappucino ipv Sahara was
crazy.gif

@Cycloon Had een Sahara besteld, maar die was opeens niet meer leverbaar. Toen op de gok de Cappucino genomen. Is zeker ook een mooie kleur voor de O2, maar vond de Sahara toch een tikje sjieker
smirk.gif

ericb

Actief lid
Wat ik er voor betaald heb weet ik niet meer precies, ik dacht iets van 250 euro. Dan heb je dus 4 screens voor de achterportieren en bagageruimte en 1 voor de achterklep. Ze sluiten heel mooi aan en de ramen kunnen gewoon open tijdens het rijden.

Ziet er wel goed uit. Het lijkt net of je getinte ramen hebt. Ben nou toch wel benieuwd of ik de juiste keuze heb gemaakt.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

hoe zijn die schermen bevestigd ?

[/ QUOTE ]

Met haakjes die je achter het afwerkrubber op de carrosserie klemt. Gaat heel makkelijk. Voor de achterruit van de Hatchback moet het zonnescherm op de "hoedenplank" geschroefd worden en dat is easy. De haakjes aan de kunststof rand bij het 3e remlicht is lastiger. Dat zou ik de garage laten doen.

Bovenaan Onderaan