F-1 milotec demo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Heerlijk onze oosterburen zijn gek op tuning en ook het merk Skoda is het grootste "buitenlandse" merk in Duitsland, een goede combinatie..

[video=youtube;0561LVDtYto]http://www.youtube.com/watch?v=0561LVDtYto&feature=related[/video]

bron autobild

van_der_P

Senior Member
Mijn smaak is het ook niet. Zoveel pk's in eigenlijk zo'n kleine auto, als je niet uitkijkt rijdt de auto met jou i.p.v anders om.

D

Deleted member 1943

Die kaasschaaf kan echt niet! Veel te groot voor deze mooie auto. Wel strakke velgen haha:xyxthumbs: Die lamp units zijn ook wel tof maar mij een beetje te duur. Je kan je geld er wel aan kwijt.

Roel

Lid
Die kaasschaaf kan echt niet! Veel te groot voor deze mooie auto. Wel strakke velgen haha:xyxthumbs: Die lamp units zijn ook wel tof maar mij een beetje te duur. Je kan je geld er wel aan kwijt.

Met meer dan 300 pk is zo'n kaasschaaf zeker geen overbodige luxe. Je zult alle downforce nodig hebben om een beetje strak het circuit over te gaan!

cvegreen

Forumguru
Ik ben niet zo voor zo'n tuning , maar er zijn een paar dingen die mij wel aanstaan eraan. Die velgen zijn echt wel mooi onder die fabia en die lichtunits vind ik nog kunnen al de rest vind ik er iets over tot er helemaal over zoals die kaasschaaf gelijk hier al aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan