Fabia 1.2 2005

ertromp

Forumguru
Gaat passen met montage raam:

53947d83.jpg

Zie ook dit topic:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/dubbel-din-radio-in-fabia-i.8572/

En welkom hier. We hebben een apart "Meet en Greet" gedeelte waar je jezelf kunt voorstellen en waar je wat foto's kunt posten van je Faab 1

krmn

Nieuw lid
hi ertromp,

bedankt voor je reactie, zal binnenkort wel bij het meet and greet gedeelte paar fotos delen.

dus jij verwacht qua aansluitingen ook geen probleem?

Cordoba

Forumguru
Je zal waarschijnlijk de constante plus en de geschakelde plus om moeten draaien. Meestal is dit een rode en een gele draad, en bij diverse fabrikanten is daar al in voorzien door een stekkerverbinding halverwege de 'radio' en de ISO connector, en kun je bij die stekkerverbinding de draden kruisen, zodat het goed werkt.

Waar ik wel een potentieel probleem zie, is de antenne: ik heb grote vraagtekens of je antenne geschikt is voor DAB, dat zou kunnen betekenen dat je antenne, antennevoet en kabel moet gaan vervangen door een geschikt exemplaar.

krmn

Nieuw lid
hi cordoba,

jij ook bedankt voor je reactie.

volgens de site zit krijg je er een dab antenne bij.
of heb je het daarover?

Cordoba

Forumguru
OK, als je een aparte DAB-antenne krijgt bijgeleverd, is er geen probleem. Volgens mij zijn er ook originele antenne voor de Fabia leverbaar, waar DAB, telefoon en normale radiofrequenties mee gevangen kunnen worden, ik was bang dat je dat zou moeten monteren om daadwerkelijk DAB te kunnen ontvangen.

krmn

Nieuw lid
yes, moet zeggen dat het wel een van de fijnste autos zijn die ik ooit heb gehad/gereden.

enige minpunt is dat er een sensor kapot is waardoor stuurbekrachtiging en abs soms niet werkt maar wordt vandaag gefixed bij de garage :)

radio/navi is trouwens besteld!

Bovenaan Onderaan