Fabia 1.2 Drive voorstellen

bobbie

Senior Member
Beste Skoda-rijders,

Na 6 lange weken wachten is het eindelijk zover!

Mijn eerste auto (Volkswagen Fox) is ingeruild na 60.000 veilige kilometers voor een nieuwe Fabia Drive 1.2.

De Drive uitvoering is tot eind van het jaar 2009 leverbaar geweest uit vooraad. Uit vooraad betekend dat de dealers een aantal auto's hebben besteld in verschillende kleuren. Dus toch 6 weken wachten....

De kleur waar ik voor gekozen heb is anthracite grey (grijs). De grijze kleur in combinatie met een wit dak en witte spiegels geeft een wat sportievere uitstraling.

Om het plaatje compleet te maken heb ik ook gekozen ipv de standaard ''doppen'' voor 16'' Atria lichtmetalen velgen.

Dit zijn de verdere opties die mijn Fabia zo compleet maakt:

- Radio/CD-speler ''Dance''
- RVS dorpelbeschermers
- Airco
- Stootlijsten (worden nog gemonteerd)
- Kentekenplaten met opgedrukte letters (worden nog gemonteerd)
- Wit dak
- Witte spiegels
- 16'' Atria lichtmetaal

De 3 cilinder motor in de Fabia doet wonderen ten opzichte van de bijna gelijke motor in de Volkswagen Fox. De motor is erg stil en voelt een stuk volwassener aan. De prestaties van de motor zijn met een rustige rijstijl ruimschoots voldoende.

Het interieur van de Fabia is gelukkig kraakvrij (dat was wel anders in een Fox!). Verder ben ik ook erg blij met de bekleding. Deze is grijs net als de auto en ziet er absoluut niet uit als dat van een ''instapper''.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe
Fabia Drive.

Volg de Skoda-rijder!

Bijlagen

• Fabia 1.jpg
    Fabia 1.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 46
  • Fabia 2.jpg
    Fabia 2.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 46

cvegreen

Forumguru
Wat een mooie wagen zeg in die uitvoering . Die combinatie van dat wit met dat donker grijs en die velgen :shocked:. Om van te watertanden .
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven aan je nieuwe auto. De 1.2 HTP motortje is een zalig motorblokje . Voelt veel volwassener aan dat dat men eigenlijk zou denken.

Bovenaan Onderaan