ovaal
Lid
Afgelopen weken was mijn vrouw wat onzeker over de auto, er was een vage ratel/resonantie te horen. Vorige keer is een jaar later de distributieketting een nok verschoten met alle gevolgen van dien dus ben ik maar even gaan luisteren.
Bij een warme motor, met de koppeling ingetrapt en in de 1e versnelling trilt de auto een beetje meer (voelbaar in het stuur) en is er een rammel hoorbaar. Zo gauw de auto uit de versnelling gaat is het weer weg, maar weer in de versnelling zetten en dan is de rammel weer terug.
Ze rijd vaak in de file en heeft er daarom vaak "last" van.
Nu is mijn technische kennis beperkt, ik heb veel last van het klepel-klok syndroom.
Misschien heeft iemand een idee waar het door veroorzaakt wordt?
Bij een warme motor, met de koppeling ingetrapt en in de 1e versnelling trilt de auto een beetje meer (voelbaar in het stuur) en is er een rammel hoorbaar. Zo gauw de auto uit de versnelling gaat is het weer weg, maar weer in de versnelling zetten en dan is de rammel weer terug.
Ze rijd vaak in de file en heeft er daarom vaak "last" van.
Nu is mijn technische kennis beperkt, ik heb veel last van het klepel-klok syndroom.
Misschien heeft iemand een idee waar het door veroorzaakt wordt?