rokema12
Lid
goeie middag iedereen.
na bijna 2 en half jaar in onze fabia te rije.
wou ik ook graag een bericht plaatsen alleen ging steeds niet goed dus volgens mij vergeten voor te stellen.
daarom hoop ik wel met deze vraag geholpen te worden.
sinds een week heb ik serieus vermogens verlies vooral als die warm is.
het rare nu is dat er geen gekke lampjes of storingen tevoorschijn komen.
wegenwacht kon mijn auto niet eens uitlezen.
toen naar de Skoda dealer ook met pijn en moeite kunnen uitlezen maar stonden geen fout codes of storingen in en geen vermogens verlies.
nu net de auto opgehaald door mijn vrouw en weer nadat de auto warm is is die niet vooruit te branden. pas als je bij de 3000 toeren komt vliegt die er ineens vandoor. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of misschien iets kunnen herleiden uit dit verhaal.
ik denk zelf dat de turbo het aan het begeven is.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
na bijna 2 en half jaar in onze fabia te rije.
wou ik ook graag een bericht plaatsen alleen ging steeds niet goed dus volgens mij vergeten voor te stellen.
daarom hoop ik wel met deze vraag geholpen te worden.
sinds een week heb ik serieus vermogens verlies vooral als die warm is.
het rare nu is dat er geen gekke lampjes of storingen tevoorschijn komen.
wegenwacht kon mijn auto niet eens uitlezen.
toen naar de Skoda dealer ook met pijn en moeite kunnen uitlezen maar stonden geen fout codes of storingen in en geen vermogens verlies.
nu net de auto opgehaald door mijn vrouw en weer nadat de auto warm is is die niet vooruit te branden. pas als je bij de 3000 toeren komt vliegt die er ineens vandoor. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of misschien iets kunnen herleiden uit dit verhaal.
ik denk zelf dat de turbo het aan het begeven is.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen