Fabia 1.4 2001 wil zich voorstellen...

Al een tijdje lees ik mee op dit forum en heb al eens wat nuttig advies ingewonnen. Daarom hoog tijd om ook mijzelf hier even voor te stellen.
De Fabia is van mijn vriendin en mijn interesse ligt bij auto's, dus vandaar dat jullie mij hier treffen. Zo nu en dan moet er eens wat aan de auto gebeuren en vind ik het ook niet erg om zelf de handen uit de mouw te steken. Zo houden we het relatief voordelig om een tweede auto erbij te hebben.

Het gaat dus om een Skoda Fabia 1.4 MPI Elegance hatchback uit 2001. Erg leuke en complete auto die ook nog eens erg fijn rijdt en er leuk uit ziet. Hij heeft pas 89.000 km gelopen en is hiervoor van mijn schoonouders geweest.

foto (3).jpg

Wij hopen nog lang van deze auto te kunnen genieten en dat zal met o.a. hulp van dit forum zeker lukken.

Groeten,
Mark

Cordoba

Forumguru
Hoi Mark, goed dat je je even voorstelt hier. Is het al gelukt met het paneeltje voor de kachelbediening?

Ja! Heb ik afgelopen vrijdag vervangen en dat was zeer eenvoudig! Klikte er zo af, hoefde er geen schroefje voor los te maken. Zo ziet het er weer netjes uit, geen gat meer van de oude carkit.

Dus nog bedankt bij deze!

Bovenaan Onderaan