Jeroenert
Actief lid
Beste lezers,
Ik heb een aantal dingetjes aan mijn Fabia 1 (1.4 100pk, Elegance, uit 2006) waarover ik graag wat ervaringen van andere bestuurders wil weten.
Ik heb die van mij afgelopen vrijdag opgehaald en met onderstaande punten kan ik binnenkort terug komen bij de dealer maar in de tussentijd ben ik wel benieuwd wat er aan de hand kan zijn met mijn auto.
Weet iemand toevallig wat dit zou kunnen zijn? Of weet je meer over een van bovenstaande punten?
Ik heb een aantal dingetjes aan mijn Fabia 1 (1.4 100pk, Elegance, uit 2006) waarover ik graag wat ervaringen van andere bestuurders wil weten.
Ik heb die van mij afgelopen vrijdag opgehaald en met onderstaande punten kan ik binnenkort terug komen bij de dealer maar in de tussentijd ben ik wel benieuwd wat er aan de hand kan zijn met mijn auto.
- Bij het optrekken met de airco aan, vooral op lage toeren, hoor ik een harde zoem bij de motor vandaan komen. Als ik de airco uitzet is het geluid ook meteen weg. Dit is de ene dag wel en de andere dag weer niet. Is dat een vaker voorkomend probleem?
- Bij de ene drempel hoor ik een zwaar piepend/drukkend geluid, bij de andere drempel niet, onafhankelijk van de snelheid waarmee ik erover heen rijd.
- Deze Combi heeft een in delen neerklapbare achterbank. Het brede gedeelte leg ik zo neer, bij het korte gedeelte heb ik het mechanisme in m'n hand... m.a.w. als ik dat hendeltje omhoog wil trekken, komt deze er zonder moeite uit waardoor ik de bank dus niet neer kan klappen. Ik kan hem ook niet weer even vast zetten... of is dit wel relatief makkelijk op te lossen?
Weet iemand toevallig wat dit zou kunnen zijn? Of weet je meer over een van bovenstaande punten?