Fabia 1 geexporteerd

Steady

Lid
Als ik het nummerbord bij RDW intoets van mijn oude auto (die naar de sloop zou gaan) dan staat er dat deze geëxporteerd is. Toen ik deze inruilde heb ik er 150 euro voor teruggekregen omdat de verkoper van mijn huidige Skoda zei dat hij naar de sloop zou gaan. Nu zit ik daar niet zo mee maar mijn vraag is: Wat doen ze dan met mn oude auto?

ElScorpione

Forumguru
Zoals al gezegd: naar het buitenland, waar hij vervolgens nog een paar jaar in gebruik kan zijn. Garagebedrijf wilde hem wellicht naar sloop doen (of vertelde dat tegen jou) en kon hem dus toch nog aan een handelaar kwijt. Er rijden lieden door het land die garagebedrijven aandoen op zoek naar koopjes.

Toen ik nog regelmatig naar Griekenland op vakantie ging, kwam je daar bijvoorbeeld veel Mercedessen tegen die aan hun zoveelste leven bezig waren. De duitse stickers zaten er soms nog in ;)

Spierings

Forumguru
Gaat stiekum veel naar het buitenland. Bij mij op het werk kopen ze de oude banden ook op waar ze in de rimboe landen nog jaren mee voorruit kunnen:jaja:

Garagebedrijven brengen ze vaak ook niet zelf naar de sloop, die laten ze vaak opkopen of ophalen. Wat ze er dan verder mee doen maakt ze ook niet veel uit, zolang ze maar de vrijwaring hebben...

Steady

Lid
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik toen een maand geleden vier gloednieuwe banden omheen heb laten leggen.... :bloos:

Bovenaan Onderaan