Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als ik het document open van de aanjager staat daar in het groen iets bij als ik daar op ga staan met mijn muis moet je ctrl+klik doen en zou er een site of iets geopent moeten worden maar dat gebeurt niet, moet ik soms iets anders doen of werkt dat niet
Hallo,
Dit werkt op de ingevoegde bestanden niet, zowel rood als groen geaccentueerde tekstdelen verwijzen in de software welke ik op de computer heb naar reparatie en tariefgroepen (voor de dealers).
oke dan heb ik er niks aan, jammer want ik wilde kijken hoe je het dashboard uit moest bouwen,zit daar de aanjager/kachel achter????
en is dat makelijk te demonteren
Wanneer je een Fabia 1 hebt is het simpel(het is trouwens bij alle jongere VAG auto's niet ingewikkeld) Het dashboardkastje eruit schroeven en daarachter zit de fan-motor en de kachelweerstand. Wat is het probleem dat je het dashboard moet uitbouwen?
ik heb een fabia 1 als ik het zo hoor van je moet het een makkie zijn,het uitbouwen is geen probleem heb het verkeerdt geformuleerd sorry
maar bedankt voor de info,ben er zeker mee geholpen
Waar zit de kachelweerstand? Ik heb de dashboard aan de bijrijderzijde gedemonteerd maar zie nergens de kachelweerstand (fabia I)
Heeft er iemand een foto danwel plaatje?
Hij zit linksbovenin, links van de kachelmotor. Je ziet als het goed is alleen / voornamelijk de stekker die op de weerstand zit. De weerstand zelf steekt nl. in de behuizing van de 'luchttunnel'.
Wat zou het voordeel zijn van dit eens te openen? Ik heb de indruk dat de ventilator in de Fabia niet meer zo hard blaast als dat het vroeger was, zou het opbrengen de kachelfan eens te openen en eventueel te reinigen? (= wordt deze uberhaupt vuil?) en te smeren?
Volgens mij moet je iets van een brom horen als er bv blaadjes in de fan zelf zitten.
Voor goede luchtstroming zou je beste het interieur filter eens kunnen uitkloppen en uitzuigen... Die wil nog wel een vollopen met blaadjes zand en takjes.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.