Fabia 1 Stoelwang scheurtje

Wie weet hoe je het beste een scheur in de stoelwang kunt herstellen.
Was bij een stoelreparatie bedrijf geweest en kosten daar rond de €200,- a €250,-
Hoop geld.
Hoop dat iemand tips heeft.
heb geen foto van de scheur, wel de kleur van de stoelen.
Misschien heeft iemand nog zo'n stoel?
Bedankt voor de reacties alvast

Bijlagen

• foto 44.JPG
    foto 44.JPG
    295 KB · Weergaven: 37

Cordoba

Forumguru
Met dit linkje kun je zoeken op welke sloperijen vergelijkbare Fabia's staan. Als je invult als zoekcriteria merk 'Skoda' , model 'Fabia' en rond het bouwjaar van je auto gaat zitten alle kans dat je exemplaar vind met dezelfde bekleding. Overigens voor die 200-250 euro kun je op de sloop ook een compleet interieur halen (voorstoelen inc. rails en achterbank). Als je een beschikbare sloop-Fabia aanklikt, kun je foto's bekijken en daar zitten ook regelmatig interieurfoto's bij.

Cordoba

Forumguru
Voor één stoel klopt dat denk ik wel, voor ca. 150 heb je 2 voorstoelen, en voor 200-250 euro voorstoelen + achterbank.
Misschien is deze auto geschikt als stoeldonor?

Probleem met herstellen, is dat het waarschijnlijk aardig wat arbeidsuren kost, om de bekleding te demonteren, en weer netjes te monteren, de reparatie zelf is waarschijnlijk het simpelste deel.

turboturbo

Forumguru
Je kunt natuurlijk ook zelf de bekleding van je stoel afhalen (is even een werkje, maar niet moeilijk, heb zelf het zit-gedeelte eens gedemonteerd, rugleuning is niet heel veel meer werk)

Vervolgens de bekleding dan wegbrengen naar een hersteller of een Turkse naaiwinkel. En daarna zelf terugzetten.

Zit je wel een dagje of wat zonder stoel in de auto :) maar is denk ik wel het goedkoopst.

Laatst bewerkt:
Oke ja dat zou ook mooi zijn idd,
Maar bij mij is de rugleuning (wang) kapot van het in en uit stappen.
Kan dit ook op deze manier dan?

Bovenaan Onderaan