Fabia 1 ventiliate roosters

Sorry als ik hier misschien een topic voor open wat niet nodig is.

Ik heb in mijn fabia 1 een kapot ventilatie rooster in het midden (boven de radio)

Komt dit vaker voor?

Kan ik deze demonteren?

Wat kost een nieuwe ongeveer...

Frank

Ik zal het eens in de gaten houden qua schade auto's, maar voorlopig heb ik de lamellen met de hand netjes gericht, dus het valt geen eens meer op:D zolang ik er vanaf blijf haha

Nu zit ik nog met een probleem in mn kofferbak, het lampje is goed, alleen staat er geen stroom op... of moet ik hiervoor even een nieuw topic maken?

Cordoba

Forumguru
Ik zal het eens in de gaten houden qua schade auto's, maar voorlopig heb ik de lamellen met de hand netjes gericht, dus het valt geen eens meer op:D zolang ik er vanaf blijf haha

Nu zit ik nog met een probleem in mn kofferbak, het lampje is goed, alleen staat er geen stroom op... of moet ik hiervoor even een nieuw topic maken?

Handiger om dat even in een apart topic te doen, en ook even aangeven of je een hatchback, sedan of combi hebt.

Ik weet niet of bij jou het linker- of het rechterrooster (van het middenpaneel) het probleem is, of beiden. Ik weet niet waar je woont(regio), maar voor het passagiersrooster in het midden heb ik nog een goed exemplaar liggen.

Het gaat dus om mijn rooster van de middenconsole, dus helaas niet die gene die jij nog hebt liggen...

Ik zal nu even een nieuw topic openen voor de kofferbak verlichting, ik maak wel veel topics haha

Cordoba

Forumguru
frankyman: rooster middenconsole bestaat uit 2 roosters.
PICT1347.jpg Frame+luchtrooster.jpg PICT1348.jpg

Zoals je hierboven ziet op de foto's kan je er dus één van de middenroosters uithalen, zoals ik heb gedaan. (laatste foto is van het rooster met aan één kant kapotte lamellen)

Cordoba

Forumguru
Als ik het goed heb, heb ik die over. Stuur maar een PB met je woonplaats, dan kunnen we misschien wat regelen. (als je 200 km moet rijden, loont het de moeite niet)

Bovenaan Onderaan