Fabia 1: Xenon mislicht h3

Dreamer89

Nieuw lid
Hallo!

Ik ben opzoek naar Mislicht voor mijn Fabia 1 (H3).
Op veel site's heb ik al gezocht en heb wel wat gevonden maar dat bracht geel/wit licht ook al was de kleur 8500 ik heb nu 8000 xenon als gewoon licht maar blauw mislicht kan ik nergens vinden.
Iemand een idee waar je dit wel kan krijgen?

Groetjes,
Martijn

Gieliovd

Forumguru
Let op he mensen... die Fabia reflectors zijn niet voor Xenon gemaakt... het geeft een verblindend effect en veel strooilicht.

En als je ervoor kiest... neem dan gewoon 4000K en niet van die 6 of 8000K bollen met dat blauwe licht.

Dreamer89

Nieuw lid
Zoiets zoek ik ja, heb het toen wel ingebouwd was volgens mij iets van 180 euro, maar gewoon een lampje erin klikken krijg je geen goed beeld?

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor je begrip.[/MODERATORBREAK]

joergarms

Senior Member
Ik ben het helemaal met Gieliovd eens wat de lichtkleur betreft, 8000 is veel te paars.

En het is trouwens een misTlicht, met een T in het midden.

Sportline

Senior Member
Ik heb gewoon LED lampen gekocht voor in de mistlampen, ziet er donders mooi uit vooral in combinatie met de xenon die ik in de koplampen heb... Tis nu 1 totaal plaatje geworden aan de voorkant, tis goedkoper en veel makkelijker. Enig nadeel is dat er erg weinig licht op het wegdek schijnt maar ja, de look is tenminste goed en veel licht kwam er bij de orginele ook niet af.

Bijlagen

• H3-LED-Car-Fog-Lights-Auto-Light-.jpg
    H3-LED-Car-Fog-Lights-Auto-Light-.jpg
    6,7 KB · Weergaven: 19

Dreamer89

Nieuw lid
En waar heb je deze bestelt?
De opbrengst is dus het zelfde als xenon, ik heb 8000k als xenon en die led komt daar wel in de buurt?

Sportline

Senior Member

Sportline

Senior Member
Vanmiddag heb ik snel even een foto gemaakt van de LED mistlampen, de xenon kun je op de foto moeilijk zien. Komt door de camera....

Bijlagen

• 100_2603.jpg
    100_2603.jpg
    8,3 KB · Weergaven: 33
  • 100_2616.jpg
    100_2616.jpg
    14,4 KB · Weergaven: 25
  • 100_2598.jpg
    100_2598.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 33

Dreamer89

Nieuw lid
Dit bedoel ik idd dit zijn er uit als blauw!
Wat ik toen had bestelt was meer als wit, ik zal vanavond eens kijken op de site voor 8000K en dan bestellen!

Bovenaan Onderaan