extremematt
Lid
Hallo,
ik ben Matthew, nieuw lid en dacht zo meer te weten te komen over skoda.
ik rij zelf met een fabia 1.2 tdi..:super:
Op m'n verlanglijstje staan nog paar opties oa.
- Set velgen 'gigaro' met set banden ( tegen volgende winter)
- Chiptuning ' ventura' ( zo snel mogenlijk)
- Xenonlampen 'pilots' ( plaatsing 11 feb)
Nu die xenon pilots als ik die laat plaatsen en ik wil ermee door de keuring geraken dan moet er uiteraard een sproei installatie gemonteerd worden, maar ik weet niet of de auto ermee gaat staan al een geluk dat ik een zwarte auto heb en dat 't niet zo hard opvalt
maar die hoogteregelaar checken ze dit na op de keuring ?. ook al heb je sproei installatie.
Chiptuning wil ik laten doen bij ventura; heb vernomen dat dit de enige is die momenteel de fabie greenline 75 pk kan chippen.
voor mij is dit een dikke 330 km rijden enkel, maar voordeel tegen dat ik thuis ben is de chip goed ingereden.
Dan de mooie gigaro velgen, die zou ik erop zetten in de zomer en m'n andere (elba) velgen in de winter.
weet iemand de prijs van de gigaro met mooie bandenset.
alvast bedankt..:worshippy:
ik ben Matthew, nieuw lid en dacht zo meer te weten te komen over skoda.
ik rij zelf met een fabia 1.2 tdi..:super:
Op m'n verlanglijstje staan nog paar opties oa.
- Set velgen 'gigaro' met set banden ( tegen volgende winter)
- Chiptuning ' ventura' ( zo snel mogenlijk)
- Xenonlampen 'pilots' ( plaatsing 11 feb)
Nu die xenon pilots als ik die laat plaatsen en ik wil ermee door de keuring geraken dan moet er uiteraard een sproei installatie gemonteerd worden, maar ik weet niet of de auto ermee gaat staan al een geluk dat ik een zwarte auto heb en dat 't niet zo hard opvalt
maar die hoogteregelaar checken ze dit na op de keuring ?. ook al heb je sproei installatie.
Chiptuning wil ik laten doen bij ventura; heb vernomen dat dit de enige is die momenteel de fabie greenline 75 pk kan chippen.
voor mij is dit een dikke 330 km rijden enkel, maar voordeel tegen dat ik thuis ben is de chip goed ingereden.
Dan de mooie gigaro velgen, die zou ik erop zetten in de zomer en m'n andere (elba) velgen in de winter.
weet iemand de prijs van de gigaro met mooie bandenset.
alvast bedankt..:worshippy: