Amundsen fabia Amundsen reset elke keer

Hoi, hopelijk kan iemand me helpen, mijn infotainment (Admundsen) systeem reset elke keer, hij gaat aan voor 16 seconden en dan zie ik het gedeelte van de FM radio (zonder zenders), en dan weer uit, na een seconde of 5 gaat hij weer aan, en dan weer voor 16 seconden zie ik iets.Ik heb al een aantal aal geprobeerd om te resetten ( de aan/uit knop ingedrukt houden totdat hij weer opnieuw opstart) werkt ook niet. De accu helemaal losgemaakt, paar minuten gewacht, weer aangesloten, ook niet.
Hardware versie is : H30, Software versie is : 0361, Navigatie database is : V03959809FT.
Ben vandaag bij de dealer geweest, die zei na kort onderzoek dat er maar een nieuw systeem in moest van 1550 Euro ...
Hopelijk is er iemand die hetzelfde heeft gehad (liever niet) of dat iemand zou kunnen helpen dit op te lossen, of misschien nog ander advies heeft.
Alvast bedankt

Koos

Infotainment.jpg

EdK

Forumguru
Je kunt @Rainesh eens contacten en kan die niets dan zou ik langs gaan of de unit opsturen naar KMS in Apeldoorn.
één ding kan ik je dan wel garanderen, je bent stukken goedkoper uit dan een nieuwe van je dealer..... want die repareren echt niets !

EdK

Forumguru
En ga nog even naar het topic meet en greet en stel je daar even voor !
Word door velen actieve leden erg op prijs gesteld en resulteert vaak ook op meer reacties :koffie:
:koffie:

Rainesh

Forumguru
Blijft de unit aan als je in service bent? Menuknop ingedrukt houden tot je service menu ziet.

Haal ook eens je sd kaartje eruit.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Zonder SD opstarten ook al geprobeerd, helaas geen resultaat. En de menu knop indrukken ook al, ook niets ...

Laatst bewerkt door een moderator:

Rainesh

Forumguru
Is helaas dan defect. Als je exact hetzelfde onderdeelnummer koopt (mag 2e hands) dan kan dat prima ingeleerd worden.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Ik had idd al een antwoord van @Rainesh , misschien heeft hij nog opties, anders ga ik idd contact met KMS opnemen. Alvast bedankt voor de reacties ! (en idd 1550 vind ik een beetje te gek worden)

Laatst bewerkt door een moderator:
Contact met KMS gehad, zij kunnen hem idd (gelukkig) repareren ! Afspraak gemaakt, dus nu ff afwachten.
Allen bedankt voor de info en het meedenken.

helaas stopte de unit na ongeveer een week ermee, en bleef alles hangen. Scherm zwart, maar nog wel muziek (gelukkig) maar kon niets meer bedienen. Contact opgenomen met KMS, langs geweest, maar kregen het na ongeveer 4 uur helaas ook niet voor elkaar. Toen hebben zij ergens een hele andere unit vandaan gehaald, en deze erin gezet. Deze werkt gelukkig nog steeds, en dit viel allemaal onder de garantie bij KMS !
MAW ik ben dus erg tevreden over KMS !!

EdK

Forumguru
Ben er jaren terug geweest met me Yeti vanwege tellerverlichting, en hoe ze daar communiceren en het repareren...... tsja voor mij een wereldse toko waar ik zeker naar terug ga als ik problemen heb met me wagen die zij kunnen oplossen..

Bovenaan Onderaan