hmzzzzzzz nooit aan gedacht....Die chromen lamellen, ben je er zeker van dat het niet slechts om opzet-kapjes gaat? (Die dus over de zwarte lamellen heen zitten)
hoe lang blijft het resultaat van Poor Boy's World Trim Restorer mooi?Dat grijs uitgeslagen kunststof kun je gewoon ophalen met speciale middelen zoals bijvoorbeeld Poor Boy's World Trim Restorer. Mijn deurgrepen waren bijvoorbeeld ondertussen lichtgrijs geworden, maar na een paar behandelingen weer netjes zwart. Binnenspiegel is perlgrau, oftewel 'parelgrijs' en dat vind je op meer plekken in het interieur binnen de VAG-groep. Anders kijken of je 'm kunt wisselen met een spiegel uit een jongere Fabia, volgens mij vanaf modeljaar 2003 een zwarte binnenspiegel, en is het dashboard ook in zijn geheel donker, en niet voor de helft lichtgrijs.
Ik zal ff kijken of het opzetdingen zijn. Ik heb al wel nieuwe grille binnen en gedemonteerdChromen grill was me eigenlijk nog niet opgevallen bij de foto's, maar wel fraai. Als je 'm wegdoet misschien iets voor mijn Faab.
Zondag ga ik em ophalen, ik begin nu wel gevoel te krijgen dat er idd iets mist..... zijn ze nog ergens, evt repro, te krijgen denk je?De foto is wat donker rondom het DIN raampje, maar er lijkt een stukje te missen, als ik het zo bekijk. Ik weet dat toevallig omdat ik die er zelf vorige week afgehaald heb ivm plaatsen van een bekerhouder op die plek....
Maar ik kan me natuurlijk vergissen. Kun je een iets duidelijkere foto van de midden console plaatsen?
Hoe kun jij in de schuur mijn T3, CB550 en Fabia onderdelen zien???
Met die gezwindheid waarmee jij spullen bestelt, ligt er straks al een halve Fabia aan onderdelen in jouw schuur
hoe lang blijft het resultaat van Poor Boy's World Trim Restorer mooi?
Anders gewoon spuitbusje matzwart...
Hahahaha nou, de zomerbanden met velgen heb ik erbij gekocht maar liggen nog in de kofferbak, grille in de garage en schades ergens in een PostNL depot.... Scherp hoor! (dus je hebt helemaal gelijk )O sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat er al minstens een set wielen, privacy shades en grille moesten liggen....
Veel
Plezier met het ophalen vande FaabMandarijntje morgen!