turboturbo
Forumguru
Misschien helpt het als een apart topic aan maakt voor dit probleem? Je vervolgt / reageert nu in je eigen 'mijn auto' draadje. En dat valt niet zo op.
Ik heb ook rare problemen met mijn Skoda gehad, echter nog nooit zoiets gezien/gehoord zoals u omschrijftniemand die dit kent en tips heeft?
zo even een updatetje, belangrijkste is ondertussen geregeld.. het gevoel voor de auto begint nu eindelijk te komen.Voorlopig ben ik wel even klaar met opleuken*.. eerst maar eens wat kilometers maken!
Hopelijk binnenkort wat nieuwe foto's van hoe de auto nu is..
* = behalve:
toch genoeg te doen dus... ;-p
- die smerige nicotinelucht eruit halen vieze lucht is er al aardig uit
- afdekkapje voor de bekerhouder in het dashboard gefixt
- lelijke sticker van binnenkant achterraam halen (incl stickeresten op binnenkant voorraam) done
- 12v stekker tussen voorstoelen werkt niet 100% dus die even nazien (ik gok draad/aansluitbreukje)
- op zoek naar een betaalbare degelijke mooie armleuning
- misschien een zwarte binnenspiegel(?)
- knopje electrische raambediening bestuurdersportier gaat erg moeizaam... (schoonmaken/vervangen)
- voordat de winter toeslaat setje 14" wieldoppen voor de stalen winterbanden regelen (geen haast dus)
- nieuwe poging doen zwarte aanslag van de lichtmetalen velgen halen.. (tot nu toe geen succes met velgenreiniger, Dasty, hogedruk, borstel)