Ik heb de strijd opgegeven...
Wederom koelsysteem meldingen, een beginnend zingend maar ook bonkend wiellager en volgens mij wederom een gebroken veer..
Wat een bak ellende heb ik met deze auto gehad..
De auto gaat op transport naar het Oostblok waarschijnlijk. Mocht je toch deze auto tegenkomen met kenteken 14-GN-LZ zou ik deze zeker laten staan...
Ik ben weer terug naar een Japanse auto.. scheelt me een als het goed is een hoop gezeur.... Ondanks dat mijn Fabia een erg luxe auto was ga ik er ook qua luxe zelfs op voorruit. Sinds gisteren verplaats ik mij in een Toyota Prius.
ik heb nog in de aanbieding voor de liefhebber:
- Complete set, in nieuwstaat zijnde, Sonnyboy's voor (maar dan van het merk Privacy Screens (2 xachterzij ramen, 2 x zij driehoekraampjes en 2 x achterraam inclusief opbergzak, alle bevestigingsbeugeltjes en montagehandleiding.))
- Rubber kofferbakmat
- In nieuwstaat zijnde hondenrek voor tussen hoofdruimte achterbank en kofferbak.
foto's op aanvraag
prijzen denk ik nog even over na maar mocht er iemand interesse hebben ben ik per PB te bereiken
Alleen bedankt voor de info, heel veel plezier met de Skoda (want ik ben wel van mening dat ik gewoon pech heb gehad met mijn auto...
Gegroet
Ralph