Fabia combi 2012

fabiadriver

Nieuw lid
hallo

ik heb mij een fabia combi bestelt deze gaat geleverd worden binne 8 weken

nu heb ik gehoord dat de de facelift is ondertussen

nu is men vraag past een schroefkit dan van een 5j op een 5j facelift ?

en is de schroefkit van de gewone of van de combi hetzelfde?

graag jullie hulp

grtz

Ridley

Forumguru
Ja, kan op een 5J facelift (onderstel is namelijk niets aan gewijzigd) en nee de schroefkit voor een HB kan niet onder een Combi. Hier bestaan verschillende varianten voor. Hetzer kan je waarschijnlijk meer vertellen gezien zijn ervaringen.

Hetzer

Forumguru
Welkom hier fabiadriver, stel je ook eens voor in het Meet & Greet topic.
En op je vraag terug te komen, De veren van de 5J modellen face-lift of pre-facelift zijn het zelfde, alleen is er wel een verschil tussen de Combi en de HB, ook speelt de motorinhoud een rol.

fabiadriver

Nieuw lid
ja zoek dus een schroefkit voor combi maar bij spax en supersport staat er bij hun model zowel voor hatchback als voor combi past het dan toch op beide?

fabiadriver

Nieuw lid
Welkom hier fabiadriver, stel je ook eens voor in het Meet & Greet topic.
En op je vraag terug te komen, De veren van de 5J modellen face-lift of pre-facelift zijn het zelfde, alleen is er wel een verschil tussen de Combi en de HB, ook speelt de motorinhoud een rol.

wat is er dan verschillend aan de schroefset? aangezien er bij spax en supersport beide staat voor hatchback & combi
zelfs de h&r ultra low is voor beide?

mvg

Ridley

Forumguru
Bij de meest gebruikte sets voor VAG auto's (Eibach &Weitec) zijn er zoals Hetzer al aangaf verschillen in HB en Combi, als ook type motor!

Bovenaan Onderaan