Fabia en VDO Dayton

Tallguy

Forumguru
Onze Fabia heeft vanuit de dealer bij het aanschaffen meteen een VDO Dayton 4200 systeem gekregen (was een aanbieding). Heb je dan wel of geen recht op een gratis update van de CD software? We draaien nl nog met die van 2005, en ik dacht te hebben gelezen dat er inmiddels een 2006 versie van de kaarten is?

Spiegeltje

Senior Member
Helaas. Je ontvangt de CD's met een Ongelimiteerde Vrijschakeling voor de Benelux. Dit gebeurt door een code die door de dealer in je systeem wordt ingevoerd. Hierdoor kan het systeem de inhoud van deze CD's lezen en deze vrijschakeling vervalt niet dus je kunt deze ongelimiteerd gebruiken. Alleen in deze situatie krijg je GEEN update's (meer). De enige mogelijkheid die je hebt is binnen (ik geloof) 90 dagen je C-IQ abonnement omzetten naar een gelimiteerde vrijschakeling (die dan maar voor 1 of 2 jaar geldt) en dan ontvang je automatisch updates.

Je kunt ook kijken op diverse (veilig)sites want deze cd's worden vaak ook weer te koop aangeboden.

je kan altijd up-dates krijgen van VDO maar daar moet je wel voor betalen. Je kunt VDO bereiken onder nummer 00800-99 333333. Dit is een gratis 00800 nummer, bij het CiQ center kunnen ze je alles uitleggen

zover ik weet is er zo goed als geen verschil tussen de versie 2005 en 2006

ik had ze beide voordat iemand vond dat hij ook zonder te betalen de eigenaar van zo'n systeem kon worden

de cd's had hij er trouwens niet bij mee genomen!!!!

tja domme dief /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/407.gif

Spiegeltje

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

[/ QUOTE ]

De 2005 versie stikt van de fouten!!

higgy

Forumguru

[/ QUOTE ]

De 2005 versie stikt van de fouten!!

[/ QUOTE ]
Klinkt een beetje als een kreet.
Wat bedoel je: de TeleAtlas of de NavTeq-versie?
En C-IQ of non C-IQ?

Neem anders eens een kijkje op www.navigatiehelpsite.nl/Forum

higgy

Forumguru
De C-IQ versie heeft GEEN fouten. De systeemsoftware (dat is wat anders dan de KAARTEN-cd/dvd) heeft wat irritante fouten gehad, waardoor je o.a. nodeloos af ging slaan, toevallig is deze week de nieuwe software ter beschikking gekomen.
Nogmaals: als je je echt in wilt lezen kijk je op www.navigatiehelpsite.nl/Forum

Bovenaan Onderaan