fabia familie uitbreiding

Tdjee

Banned
Beste Skoda genieters,

Loop al een tijdje op de achtergrond met het gehele forum mee te kijken, mooie tijd om maar eens iets op de voorgrond te treden. Fijne update van de site, alles werkt lekker soepel, mis wel het Skoda green. En in afwachting van de levering van mijn fab combi greenline te week 6 van dit jaar al helemaal.

Top forum waar iedereen met passie meeleeft met zijn eigen auto en de soort genoten.
Alle ins & outs, alle do's & don'ts, al moois & lelijk, alle min & plussen komen voorbij. Dat is de ervarings info die je zoekt over je auto & merk.

Reeds ben ik in bezit van een fabia I sedan 1.4 MPI en de tweede uitbreiding van de skoda's zit er nu aan te komen na wat uitbreiding reeds met 2 kids. Hiervoor een Opel vectra station gereden waar het dieselhart na 300.000 km en 8 jaar het geheel begeven had. Deze is momenteel in Rusland van zijn 2e leven / pensioen aan het genieten. Hopend dat de antraciet grey combi greenline ons minstens evenveel veilige km's gaat geven.

Zodra de green binnen is zal ik hem ook aan jullie voorstellen via "mijn auto" en ook mijn uitgebreide ervaring delen. Tot dan moet ik nog ongeduldig afwachten, en soms jaloers de "ik heb hem" berichten lezen...wacht maar...................... mijn tijd komt nog:winkie:

Welkom op het Forum.
Alvast veel plezierige en veilige kilometers gewenst.

Ik las dat je de auto bij de Rotor gekocht hebt.
Was je tevreden over de service en communicatie nat het bestellen mbt de aflevring?

Tdjee

Banned
Tot op heden erg tevreden (nog) over Rotor hoor. Geen poeha, netjes antwoord steeds op vragen en een mooie prijs. Moeten natuurlijk nog even afwachten hoe ze zijn als ze de centjes van ons eenmaal binnen hebben.... We hebben de Greenline immers nog niet geleverd gekregen.

Op aanraden van een actief en kritisch Skoda rijder naar Rotor gegaan. Het is wat ze zeggen; volg de skoda-rijder!

Heb hem zelf ook bij de rotor gekocht.
was over de prijs, aflevering en ook achteraf bij vragen zeer tevreden.
De communicatie tussen het bestelen en de aflevring vond ik wel minder.
Pas nadat ik hier had gelezen dat mensen een vermoedelijke leverdatum hadden gekregen en ik er heen vroeg kreeg ik deze ook.
Uiteindelijk had ikd e auto binnen 6weken omdat we een uit voorraad bestelde auto hadden gekregen.

Bovenaan Onderaan