capucino beige en anraciet grijs vind ik de mooiste kleuren voor de nieuwe fabia.
De vraag is: Heb je het ooit nodig gehad?Zit alleen nog even te twijfelen over ESP. Nu is het nog een optie, maar over twee jaar is het net zo'n gemeengoed als ABS en airco.
De vraag is, heb je het nodig ?
Tja, heb ik het ooit nodig gehad ? Antwoord is nee.
Eur 500,- is een hoop geld, maar waarom zou je anders plofzakken, gordelspanners, ABS etc. nodig hebben als je nog nooit een aanrijding hebt gehad ......
Het gaat er juist om of het in de toekomst mijn leven ( en wellicht van anderen ) kan redden.
En ESP is niet alleen software en een pomp, het werkt alleen met schijven rondom en de Fabia II wordt standaard geleverd met trommels achter.
We gaan trouwens voor de Satin Grey.
Ja, het is een afweging... persoonlijk vind ik ESP een beetje overdone voor 500euro (beetje geldklopperij, als het 200euro of minder was: ik had het er ook op genomen, want het kan zeker nut hebben in bepaalde situaties), maar ja, ieder z'n keusTja, heb ik het ooit nodig gehad ? Antwoord is nee.
Eur 500,- is een hoop geld, maar waarom zou je anders plofzakken, gordelspanners, ABS etc. nodig hebben als je nog nooit een aanrijding hebt gehad ......
Het gaat er juist om of het in de toekomst mijn leven ( en wellicht van anderen ) kan redden.
En ESP is niet alleen software en een pomp, het werkt alleen met schijven rondom en de Fabia II wordt standaard geleverd met trommels achter.
We gaan trouwens voor de Satin Grey.
Hij is besteld !
Mooie 1.4 Sport met 16" Atria ( kon het niet laten ) en allerhande opties.
Waarschijnlijk levering ergens in Augustus.
Now we wait .......
Greetz
Afgelopen zaterdag bij de dealer geweest en de levering is waarschijnlijk begin Augustus.
Toch in totaal 13 weken levertijd.
Ach, 't is het wachten meer dan waard.
Greetz