Fabia II bijna ongecamoufleerd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie autowereld.com! Mooi karretje. Men heeft getracht er een soort Yaris van te maken met tape.
uitlachen.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

ik blijf erbij, zo ziet hij er spuuglelijk uit in vergelijking met de huidige fabia.

[/ QUOTE ]

Wacht maar tot het plakband eraf is. Koplampen gelijk een Roomster en de facelift van de O2. Strak kontje met mooie achterlichten. Skoda rules
super.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

ik blijf erbij, zo ziet hij er spuuglelijk uit in vergelijking met de huidige fabia.

[/ QUOTE ]

Wacht maar tot het plakband eraf is. Koplampen gelijk een Roomster en de facelift van de O2. Strak kontje met mooie achterlichten. Skoda rules
super.gif

[/ QUOTE ]

Ik vind het echt helemaal niets. Nog te bedenken dat ik de koplampen van de Roomster t minst mooie deel van die auto vindt en dat is volgens mij het enige herkenbare aan dit model. Zit voor de rest helemaal niets herkenbaars in die auto. Yuck....

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

[/ QUOTE ]

super.gif

[/ QUOTE ]

Ik vind het echt helemaal niets. Nog te bedenken dat ik de koplampen van de Roomster t minst mooie deel van die auto vindt en dat is volgens mij het enige herkenbare aan dit model. Zit voor de rest helemaal niets herkenbaars in die auto. Yuck....

[/ QUOTE ]

Zoveel mensen, zoveel smaken. "Live" zal het model een ander beeld geven. We wachten af.

Ik vind het trouwens ook "slecht" dat ze altijd meer ruimte zoeken in de hoogte, de auto's kunnen ze toch evengoed langer/breder maken...

Ik vind het trouwens ook "slecht" dat ze altijd meer ruimte zoeken in de hoogte, de auto's kunnen ze toch evengoed langer/breder maken...

[/ QUOTE ]

Ik ben zelf van mening dat je in sommige auto's helemaal geen extra ruimte moet gaan zoeken bij vernieuwen. Een auto wordt dan alleen maar zwaarder, wat ten koste gaat van prestaties. En als ik vijf jaar geleden genoeg ruimte had in een auto, dan heb ik nu nog steeds genoeg ruimte (of ik had meer van het bier
473.gif
en de vette hap af moeten blijven,
24.gif
). Als ik meer ruimte nodig heb, kan ik toch ook een grotere auto kopen; duurder worden ze bij een facelift of opvolging doorgaans toch al. Maar goed, dit is makkelijk praten voor iemand met de ruimte van een O1 Combi...
crazy.gif

Jpoers

Lid
de huidige fabia voldoet gewoon aan ruimte, en kijk maar naar de 206-207. de 206 was een goede auto met goede proporties, de 207...moet ik daar iets over zeggen?

we wachten maar af. misschien dat de definitieve versie wel wat meer tot zijn recht komt.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK_Relfie</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik ben zelf van mening dat je in sommige auto's helemaal geen extra ruimte moet gaan zoeken bij vernieuwen. Een auto wordt dan alleen maar zwaarder, wat ten koste gaat van prestaties. En als ik vijf jaar geleden genoeg ruimte had in een auto, dan heb ik nu nog steeds genoeg ruimte (of ik had meer van het bier
473.gif
en de vette hap af moeten blijven,
24.gif
). Als ik meer ruimte nodig heb, kan ik toch ook een grotere auto kopen; duurder worden ze bij een facelift of opvolging doorgaans toch al. Maar goed, dit is makkelijk praten voor iemand met de ruimte van een O1 Combi...
crazy.gif

[/ QUOTE ]

Probleem is ook de veiligheid.

Tegenwoordig maken ze auto's ook langer omdat de kreukzones groter moeten worden, maar dat heeft nog atlijd niets te maken met die absurde hoogtes.

Als ik mijn huidge fabia modeljaar 2005 naast ons pa zijn e-klasse zet, dan is mijn fabia enkele cm hoger, maar hij is wel een meter korter.

Liever een iets lagere maar bredere auto, kost evenveel staal/aluminium.

LenK

Forumguru
Wacht nu maar eens tot ie echt ongecamoufleerd te zien is.
Vergeleken met Peugeot, Renault, Opel, Toyota, Citroen, Nissan wordt het beslist de mooiste in zijn klasse!
Geen breedbek grill, geen uitpuilende koplampen, geen domme lijnvoering, geen dom uiterlijk, maar gewoon een mooie nieuwe Skoda! (De Roomster heb ik al verdrongen)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Wacht nu maar eens tot ie echt ongecamoufleerd te zien is.
Vergeleken met Peugeot, Renault, Opel, Toyota, Citroen, Nissan wordt het beslist de mooiste in zijn klasse!
Geen breedbek grill, geen uitpuilende koplampen, geen domme lijnvoering, geen dom uiterlijk, maar gewoon een mooie nieuwe Skoda! (De Roomster heb ik al verdrongen)

[/ QUOTE ]

Dan zal het hier toch een Seat of een VW worden.

Mijn mening: best een leuke voorzijde, gehele auto komt echter wat gedrongen over. Ben benieuwd naar de combi, misschien dat die iets gestrekter oogt. Heeft inderdaad wel iets van een Suzuki Swift (voorste raamstijlen en achterzijde).

Jpoers

Lid
waarom heb ik hem nou niet gekregen, ik moest er gewoon voor betalen!!
grin.gif
grin.gif
volgende maar aan de kerstman vragen dan

Hetzer

Forumguru
ik vind hem niet echt lelijk, ik moet er denk ik nog een beetje aan wennen, al ga ik zeker als mijn auto vervangen gaat worden wel even kijken bij Seat, dat kan in mijn geval makkelijk omdat mijn Skoda dealer Vepreda Auto Studio het nu ook met Seat "doet" ( www.vipautostudio ) onder 1 dak, wel te verstaan.

en de nieuwe Ibiza word toch lekker.
24.gif

Bijlagen

• 40083-Seat_Ibiza_new_generation.jpg
    40083-Seat_Ibiza_new_generation.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 21
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

ik vind hem niet echt lelijk, ik moet er denk ik nog een beetje aan wennen, al ga ik zeker als mijn auto vervangen gaat worden wel even kijken bij Seat, dat kan in mijn geval makkelijk omdat mijn Skoda dealer Vepreda Auto Studio het nu ook met Seat "doet" ( www.vipautostudio ) onder 1 dak, wel te verstaan.

en de nieuwe Ibiza word toch lekker.
24.gif

[/ QUOTE ]

Nieuwe ibiza ziet er een stuk gelikter uit de de fabia II...

Als ik een nieuwe nodig heb zal het toch ook aardig rondzien worden (misschien wel buiten de VAG groep want de nieuwe civic spreekt mij ook enorm aan). Nog 3-4 jaar wachten dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan