Fabia Radio Swing heeft deze een telefoon Mute?

fabia2011

Nieuw lid
Goedendag ik heb een Fabia met radiotoetel Swing. Ik wil een carkit aansluiten.

Ik heb een stekkerplaats toegevoegd in de quardlock stekker.
De radio mute niet.

Is het een uitgekleed toestel? ik heb vaker dezelfde aansluitingen gemaakt bij VW hier werkt het wel

GR Mark

Monteurtje

Forumguru
Op welke aansluiting van welke stekker heb je een mute aansluiting gemaakt. Zit er geen sticker op de radio waar de aansluitingen opstaan. Soms wel en soms zit er niet zo'n sticker op.
Zal morgen ook even kijken. Als het lukt.

Ronnie

Forumguru
Ik had er nog een foto van:
(ik hoop dat het de goede is, ik kan 'm niet zien.....)

Bijlagen

• Quadlock.jpg
    Quadlock.jpg
    41 KB · Weergaven: 95
  • anschluss_.jpg
    anschluss_.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 87

fabia2011

Nieuw lid
In de middelste kamer van de quardlock pin weet ik niet zo. iig gelijk als bij de vw radios

Op welke aansluiting van welke stekker heb je een mute aansluiting gemaakt. Zit er geen sticker op de radio waar de aansluitingen opstaan. Soms wel en soms zit er niet zo'n sticker op.
Zal morgen ook even kijken. Als het lukt.

Monteurtje

Forumguru
Bij de meeste radio's is het pin 10 van de kleine 12 polige stekker. En pin 6 en 12 zijn voor het geluid van de carkit over de speakers. NIET de kleine blauwe, maar die daarnaast. Vaak groen of zwart. En bij de nieuwsten is het weer verandert. Die zijn kleiner. En anders van kleur.
Die foto's kan ik ook niet zien, lastig.

fabia2011

Nieuw lid
Klopt zo ook aangesloten helaas.

Bij de meeste radio's is het pin 10 van de kleine 12 polige stekker. En pin 6 en 12 zijn voor het geluid van de carkit over de speakers. NIET de kleine blauwe, maar die daarnaast. Vaak groen of zwart. En bij de nieuwsten is het weer verandert. Die zijn kleiner. En anders van kleur.
Die foto's kan ik ook niet zien, lastig.

Ronnie

Forumguru
Bij deze de aansluitingen van de Fabia2 vanaf 2010, in box c is pen 10 toegevoegd, deze misschien?

Bijlagen

• QuadlockStekers op radio.doc
    53,5 KB · Weergaven: 69

Ronnie

Forumguru
Meerpolige steker -C-, 12-polig

6 Telefoon - ingangssignaal, TEL-

10 Geluidsonderdrukking (telefoonfunctie)

12 Telefoon - ingangssignaal, TEL+

Het staat er toch echt......

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Alsnog verplaatst naar Car Audio, video, navigatie en andere gadgets topic[/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan