Fabia radio

hout

Nieuw lid
in mijn fabia uit 2012 zit radio swing past daar ook een navigatie van vw in en kan ik dit zelf alleen kabels wisselen of moet dit door een garage doen heb graag een navigatie die veel in een oktavia zit deze zijn op markplaats wel eens te koop of een die het zelfde uitziet

Ridley

Forumguru
Dat past wel, alleen dien je wel de code te hebben van de radio voordat deze communiceert met je auto. Volgens mij moet je dan ook een separate gps module hebben, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Spierings

Forumguru
Een GPS antenne zal je moeten monteren..
Ook moet de gateway bij de auto passen, meen wel eens te lezen dat hier tussen de bouwjaren verschillen in zitten...

JohnD

Nieuw lid
Goede vraag zelf zit ik ook te kijken naar een bolero. Of een rns510 de rns310 vindt ik persoonlijk minder vanwege de lagere resolutie van het scherm. Dus hoop dat hier iemand is die er ervaring mee heeft. Kwam iets tegen over de canbus versie van voor de facelift anders is dus dat het in mijn auto jammer genoeg niet werkt.

JohnD

Nieuw lid
@JohnD De Bolero is geen navigatie, maar een radio. Is dat wel wat je zoekt?
Uhmm nee goed lezen was in mijn geval nogal moeilijk. Sorry daarvoor dan valt in mijn geval se bolero al af. Iemand enig idee of een rns510 in een pre facelift geval te plaatsen is en deze ook met de canbus overweg kan.

EdK

Forumguru
Kijk eens bij Zenec.com op de site
Kun je meteen ook zien of jou wagen geschikt is..

Spierings

Forumguru
Als je een VW radio pakt kan het ook zo maar zijn dat de verlichting rood is, zal ook niet mooi staan...

Ben zelf tevreden met mijn losse navigatie met carkit.. mooi 4x per jaar een gratis update ;) Iets wat bij orgineel 1x per jaar is en meestal redelijk wat geld kost...

Bovenaan Onderaan